Auteur Topic: Record  (gelezen 37150 keer)

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re: Record
« Reactie #105 Gepost op: 27 februari 2014, 08:47:28 »
Kris,
Bedoel je nu het maximaal aantal aanwezigen tegelijk op 1 moment of het aantal nieuwe Posts op 1 dag het forum ?

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: Record
« Reactie #106 Gepost op: 27 februari 2014, 09:23:20 »
Kris,
Bedoel je nu het maximaal aantal aanwezigen tegelijk op 1 moment of het aantal nieuwe Posts op 1 dag het forum ?

Aantal pageviews per maand Lily-Anne . Je kan dat zien in de statistieken . 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: Record
« Reactie #107 Gepost op: 21 mei 2014, 08:18:45 »
Een nieuw record pageview op een dag: 18816. Het vorige was: 16512. Het zal zeker ook te maken hebben met de busreis. Iedereen zit natuurlijk te kijken of hij/zij terug te vinden is op de foto's.  ;D

Maar geen 'Halleluja", want het aantal berichten per dag neemt drastisch af. Dus als er niks te viewen is, ook geen pageviews.

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Record
« Reactie #108 Gepost op: 21 mei 2014, 08:40:14 »
Een nieuw record pageview op een dag: 18816. Het vorige was: 16512. Het zal zeker ook te maken hebben met de busreis. Iedereen zit natuurlijk te kijken of hij/zij terug te vinden is op de foto's.  ;D

Maar geen 'Halleluja", want het aantal berichten per dag neemt drastisch af. Dus als er niks te viewen is, ook geen pageviews.

Tja...dit jaar waren februari en maart betere maanden door het vroege warme weer, maar we zien over het algemeen wel een afname in het aantal posts, dit heeft voor een groot deel te maken met het winnen aan populariteit van facebook.

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Record
« Reactie #109 Gepost op: 28 mei 2014, 11:20:05 »
Verdere berichtgeving ging een andere kant uit en werd ondergebracht op volgende link:

http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=1493.0
Luc
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Tholhuijsen

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1059
  • Geslacht: Man
Re:Record
« Reactie #110 Gepost op: 30 september 2014, 23:41:38 »
Nu we dan toch een vragen uurtje hebben zou ik graag willen weten wat de groene en gouden sterretjes te betekenen hebben bij je profiel.

Leuk om te weten welke kleur er bij je hoort, maar tijdens het posten niet meer te herkennen dacht ik zo of wel?
groet Lida
Om ook dit mysterie op te lossen Lida en Ward
Forumbeheerder=         5 oranje sterren
Algemene Moderator =  5 blauwe sterren
VRV en NRV leden =     5 groene sterren
Geregistreerd forumlid (geen lid van VRV of NRV) : bericht gerelateerd van 1 tot 5 gele sterren
Aantal berichten:   1 ster             1 tot   50  = Nieuweling
                           2 sterren       51 tot 100  = Junior
                           3 sterren     101 tot 250  =  Volwaardig lid
                           4 sterren     251 tot 500  =  Senior
                           5 sterren       Vanaf 501  =  Held

Zo,dan kan iedereen zonder hoofdbrekens naar bed  ;D  ;D

Best benieuwd hoelang het duurt voor een opmerkzaam forumlid ziet dat VRV en NRV leden er 2 groene sterren bijgekregen hebben  )))6. Geen sterrendiscriminatie op dit forum  ;D

Hallo Luc,

Heb een topic gestart over de betekenis van volwaardig lid enz, maar ik had deze kunnen vinden als ik beter had gezocht, maar het forum is zo groot en uitgebreid dat ik deze topic over het hoofd heb gezien.  -2(( ((15
Omgeving Roosendaal

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Record
« Reactie #111 Gepost op: 1 oktober 2014, 08:33:33 »
No worries, Jan !!  -((1
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: Record
« Reactie #112 Gepost op: 1 januari 2018, 19:28:02 »
2017 heeft een record opgeleverd wbt pageviews. Er is meer gekeken dan andere jaren. En dat terwijl er minder berichten waren. Zelf heb ik het vermoeden, dat dat door het intensievere bezoek van robots is gekomen. Is er iemand, die daar wat over kan zeggen?

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Record
« Reactie #113 Gepost op: 3 januari 2018, 19:06:16 »
2017 heeft een record opgeleverd wbt pageviews. Er is meer gekeken dan andere jaren. En dat terwijl er minder berichten waren. Zelf heb ik het vermoeden, dat dat door het intensievere bezoek van robots is gekomen. Is er iemand, die daar wat over kan zeggen?

De robots zijn inderdaad aanwezig, Gerrit - dat waren ze altijd al - dat ze nu talrijker zouden zijn, kan best zijn.  De robots isoleren kan ik echter niet.
Ik moet je wel corrigeren wat het aantal berichten betreft.  Het waren er in 2017 ca 1500 meer dan in 2016. 3))
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: Record
« Reactie #114 Gepost op: 3 januari 2018, 21:30:54 »
2017 heeft een record opgeleverd wbt pageviews. Er is meer gekeken dan andere jaren. En dat terwijl er minder berichten waren. Zelf heb ik het vermoeden, dat dat door het intensievere bezoek van robots is gekomen. Is er iemand, die daar wat over kan zeggen?

De robots zijn inderdaad aanwezig, Gerrit - dat waren ze altijd al - dat ze nu talrijker zouden zijn, kan best zijn.  De robots isoleren kan ik echter niet.
Ik moet je wel corrigeren wat het aantal berichten betreft.  Het waren er in 2017 ca 1500 meer dan in 2016. 3))

Ja inderdaad, maar verder was alleen het begin jaar 2010 lager.
Maar opvallend: een record aan kijkcijfers, maar een bijna dieptepunt aan berichten.
Je zou denken, dat er correlatie bestaat tussen berichten en kijkcijfers, maar dat blijkt toch niet zo te zijn. Ik ga verder met speculeren: Het vrv-forum krijgt een steeds grotere bekendheid in de wereld. Dankzij de vertalingsmogelijkheid, denk ik.
Een ander fenomeen: Er zitten dagen tussen met kijkcijferuitschieters tot wel 20000 en meer. Ik vind dat fascinerend. Zit iemand dan de hele dag te switchen, of -en dat moet toch wel- de robots van Google, en andere bekende zoekmachines kijken of er iets te stelen is.