Auteur Topic: Botanische reizen  (gelezen 1950 keer)

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Botanische reizen
« Gepost op: 1 januari 2013, 19:13:54 »
Tussen kerst en oud jaar vallen meestal de nieuwe reisgidsen op de deurmat ((14, waar zullen we dit jaar eens naar toe gaan --((1. Zit er echter tussen al die zon- en strandvakanties nou net niet tussen wat u zocht ))8? Misschien kunt u dan hier http://www.rotsplantenvereniging.net/botanische_reizen.html vinden wat u zocht -5(. Vier schitterende plantenreizen onder deskundige leiding Frans-Spaanse Pyreneeën, Kaapstad en omgeving, Yunnan en Zuid-Amerika ((12.
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2013, 15:21:42 door Cor van Kapel »

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re:Botanische reizen
« Reactie #1 Gepost op: 1 januari 2013, 19:53:02 »
De reis die Ger van plan is te maken in januari 2014 naar Patagonie is een soort van hoogtepuntenreis van zijn vele reizen naar het Zuidamerikaanse continent, heb ik van hem begrepen. Voor hen die het nog eens willen zien, klik op de volgende link en verbaas u over de fantastische soorten die er te vinden zijn.
Degene die de lezing van David Haselgrove hebben meegemaakt zullen veel herkennen.

http://www.srgc.net/forum/index.php?topic=4963.0

Ger van den Beuken

  • Rotsplantfanaat 2
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1136
Re:Botanische reizen
« Reactie #2 Gepost op: 14 maart 2013, 13:27:27 »
Beste mensen, even ter attentie:

Zoals iedereen wellicht weet heb ik een reis naar N. Patagonia georganiseerd. Tot gisteren was onze groep met 13 personen compleet, zij het niet dat door prive omstandigheden 3 personen zich af hebben moeten melden.Dat betekent dat we momenteel een groep hebben van 10 personen. Om deze prachtige reis door te laten gaan hebben we echter nog
1 vrouwelijke of 1 mannelijke deelnemer nodig. Dit alles heeft te maken met kamerverdeling en kosten van gids en vervoer. De prijs die jullie op bijgevoegde reisomschrijving terug kunnen vinden is echter na lang onderhandelen, door de reis met 2 dagen in te korten hetzelfde kunnen blijven. Dit heeft overigens geen consequenties voor de reis.
Graag wil ik een en ander mondeling toelichten. Bij voorbaat bedankt voor eventuele belangstelling.

Ger