Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)

NRV Fotowedstrijd 2013

(1/3) > >>

Cor van Kapel:
Op de kalender hangt inmiddels de maand november voorop, de donkere maanden zijn begonnen. De laatste bollen zijn zo zoetjes aan geplant, maar het zaaien kan nog wel even wachten. Wat niet kan wachten ))8 is het uitzoeken van je foto's voor de NRV-fotowedstrijd, die moeten vóór 15 december a.s. zijn ingezonden. Hoe u dat moet doen kunt u hier http://www.rotsplantenvereniging.net/fotowedstrijd.html nog even nalezen.

Om teleurstellingen te voorkomen; De wedstrijdcommissie heeft aangekondigd dat foto's met onvolledige gegevens, of foto's welke in de verkeerde categorie worden ingezonden, van deelneming worden uitgesloten --13.

Gerrit Eijkelenboom:
Tsjonge, ze krijgen zeker een lawine aan foto's binnen.

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  3 november 2013, 08:59:34 ---Tsjonge, ze krijgen zeker een lawine aan foto's binnen.

--- Einde van citaat ---
Ongeveer 150 stuks Gerrit, maar omdat ze alles vanaf beeldscherm moeten beoordelen is het bijzonder veel werk. 

Luc Gilgemyn:
haha... 150 stuks... en dan moet ik nog inzenden...  --3 --3

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  3 november 2013, 11:08:04 ---haha... 150 stuks... en dan moet ik nog inzenden...  --3 --3

--- Einde van citaat ---
Oeiiiiii, ben ik blij dat ik niet in de jury zit, dat wordt overwerk voor ze -1( --11 --3.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie