Algemeen > Ontspanning

Foto van de dag

<< < (2/546) > >>

Luc Gilgemyn:
Mooi initiatief Gerrit en alvast mooie foto's !

We moeten de opmerking van Theo hier zeker niet uit het oog verliezen, maar een kleine zijsprong af en toe, moet toch kunnen.  ;)

Ik heb er hier zo ééntje, dat niet van mezelf is, maar dat elders op het forum geplaatst werd een hele tijd terug door Roland de Boer (die zich hier momenteel helaas niet meer laat zien).  Het heeft, zoals hij trouwens zelf zegt, niets met rotsplanten te maken, maar ik vind het een dermate mooie foto, dat hij wel helpt om goedgemutst de dag door te komen en misschien bedoelen we dat wel met "Foto van de dag" !  

Een waterdruppel zoals je hem zelden ziet...  ;)
Vergeet niet te klikken op de foto om hem op ware grootte te zien !

Voor mensen die nog problemen hebben met het posten hebben wij hier http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=494.0 een volledige handleiding uitgewerkt om vlot te werken !!




Gerrit Eijkelenboom:
Een waterdruppel? Het lijkt wel glas. Een fractie later en hij bestaat niet meer.

Theo Stronks:
Een kleine zijsprong moet af en toe kunnen,het is mij ook niet bedoeld om een discussie op gang te brengen.
Je zult altijd topics houden waarbij je je afvraagt,hoort dat bij de rotstuin.
Gerrit vat het ook niet op als kritiek,het is meer een vorm van bezorgdheid.

Bert Stegeman:
Nu ons siezoen op zijn eind loopt lijkt het mij juist wel leuk om wat te posten of praten
wat niet direct maar zijdelinks wel verband heeft met onze tuin.
 ??? ???

Luc Gilgemyn:
Dit is het board "Ontspanning"... hoort hier ook een "inspanning" bij ??

Foto van mijn dag is de heraanleg van mijn "beekloop" waarmee ik deze week begonnen ben...  
Die beviel mij namelijk al een tijdje helemaal niet meer, vandaar dat ik er in het verleden nog geen foto's had gepost.
Hier eerst een beeld van de niets vermoedende werkmens en vervolgens een meer gedetailleerd beeld van de (reeds vrij goed opgeschoten) werken !  ;)
Wordt later op een andere plaats wellicht vervolgd !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie