Planten > Rotsplanten

Ranunculaceae

<< < (3/182) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 12 mei 2012, 21:55:10 ---Aberconwy had begin dit jaar de roze "Nuria" vorm op de lijst Gert - ik kon er eentje op de kop tikken, maar nog in het potje werd hij door een slak ontdekt...  --13 ...  gelukkig verschijnt er nieuw blad !  _010  Hoop doet dus leven !

--- Einde van citaat ---

Van hetzelfde laken een broek Luc.......... eveneens bittere tranendal .......

Gert Hoek:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 18 mei 2012, 18:50:33 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 12 mei 2012, 21:55:10 ---Aberconwy had begin dit jaar de roze "Nuria" vorm op de lijst Gert - ik kon er eentje op de kop tikken, maar nog in het potje werd hij door een slak ontdekt...  --13 ...  gelukkig verschijnt er nieuw blad !  _010  Hoop doet dus leven !

--- Einde van citaat ---

Van hetzelfde laken een broek Luc.......... eveneens bittere tranendal .......

--- Einde van citaat ---
Hey Luc en Kris, zijn jullie daar geweest?  want ze versturen geen planten volgens mij. Als jullie er nog een keer komen of jullie hebben eens een keer rosé zaailingen, dan houd ik me aanbevolen.

Luc Gilgemyn:
We hebben 'm mee gebracht van de AGS Harlow show eerder dit jaar Gert - we hadden hem vooraf besteld toen we zagen dat ie op zijn lijstje stond.  Aberconwy heeft inderdaad geen website en doet geen mailorder...
Ik wil het gerust proberen om hem in het najaar mee te brengen, wanneer ik naar een van de shows ga, maar ik vrees dat ie dan wel al uitverkocht zal zijn...   Ik houd je dan op de hoogte !

Gert Hoek:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 mei 2012, 23:54:55 ---We hebben 'm mee gebracht van de AGS Harlow show eerder dit jaar Gert - we hadden hem vooraf besteld toen we zagen dat ie op zijn lijstje stond.  Aberconwy heeft inderdaad geen website en doet geen mailorder...
Ik wil het gerust proberen om hem in het najaar mee te brengen, wanneer ik naar een van de shows ga, maar ik vrees dat ie dan wel al uitverkocht zal zijn...   Ik houd je dan op de hoogte !

--- Einde van citaat ---
Ik houd me van harte aanbevolen!!!

Gert Hoek:
In het peatbed in de volle zon, ik moest het een beetje uitgraven zo klein is het:
Ranunculus flammula 'Nana', maar of de naam helemaal klopt??
Maar het is in ieder geval een kleinnood.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie