Nieuws > Website en Forum

Traagwerkend forum en foutmelding bij posten foto's

(1/17) > >>

AdminLuc:
Beste Forumbezoekers,

Zoals u ongetwijfeld reeds heeft gemerkt draait het forum de jongste dagen op onregelmatige tijdstippen zeer traag, wat het gebruik bijzonder moeilijk maakt.
Wij hebben hieromtrent onze host gecontacteerd en hopen dat het snel beter wordt.
Dank voor uw begrip en onze verontschuldigingen voor de problemen.

Eduard Troch:
Luc,
Zou het sotwarematig mogelijk zijn, een goed herkenbaar knipperend signaal of i.d. op het forum te krijgen, telkens wanneer er ingrepen, werken bezig zijn ?
Zo zou je merken dat het niet aan je eigen internet-aansluiting (wat steeds kan) ligt, en je bv. niet een paar keren terug opstart.

AdminLuc:
Helaas is zo'n knipperlicht niet voorhanden op het forum Eduard...
We hadden gisteren reeds al onze eigen instellingen op het systeem gecontroleerd, maar daar was niets verkeerd mee, het moest dus wel van buitenaf komen.
We zullen steeds waarschuwen hier, als dit zich nog voordoet en als we tenminste zelf online zijn natuurlijk.
Ik ben al vele jaren lid van het schotse forum (zelfde systeem) en ook daar loopt het af en toe eens warm... en traag tot zeer traag.
Best is dan even uitloggen, een tijdje wachten en dan nog eens proberen, dikwijls is het dan opgelost, is dat niet het geval, dan is nóg meer geduld de enige oplossing vrees ik.
Het is wél knap vervelend natuurlijk - ik had gisteravond een hele batterij foto's klaar over de AGS show in Harlow, Engeland, maar ik ben er ook mee opgehouden.

Hopelijk zijn de storingen nu verholpen, momenteel gaat het in elk geval vrij vlot !

AdminLuc:
Wij kregen net bericht van onze host, dat het probleem verholpen is !
Alles zou opnieuw normaal moeten lopen !

Eduard Troch:
Toch mijn bijzondere dank aan Luc en al diegenen die dit fantastische medium mogelijk maken !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie