Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??
LIEFHEBBERSMARKT - UTRECHT
Luc Gilgemyn:
Voor wie het nog niet wist : -2(
Morgen zaterdag 7 september gaat in de BOTANISCHE TUINEN UTRECHT vanaf 10.00 u de internationale LIEFHEBBERS PLANTENMARKT door.
Liefhebbers uit binnen- en buitenland bieden er hun plantjes aan van klein tot groot, de meest gezochte specialiteiten zullen er te vinden zijn.
Ook de VRV is aanwezig met een eigen verkoopstand, bemand door een paar die-hards... -2( We staan in de buurt van het kassencomplex!
Tot morgen!
Luc Scheldeman:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 6 september 2024, 10:05:24 ---Voor wie het nog niet wist : -2(
Morgen zaterdag 7 september gaat in de BOTANISCHE TUINEN UTRECHT vanaf 10.00 u de internationale LIEFHEBBERS PLANTENMARKT door.
Liefhebbers uit binnen- en buitenland bieden er hun plantjes aan van klein tot groot, de meest gezochte specialiteiten zullen er te vinden zijn.
Ook de VRV is aanwezig met een eigen verkoopstand, bemand door een paar die-hards... -2( We staan in de buurt van het kassencomplex!
Tot morgen!
--- Einde van citaat ---
Klopt. We brengen een uitgebreide selectie uit eigen kweek mee.
Bert Stegeman:
tot morgen we zijn er ook
Kris De Raeymaeker:
Al weer een mooie beurs ....Prachtig weer , veel volk , mooi aanbod en weer niet iedereen kunnen spreken of zien .Tijd gaat daar altijd te snel .
Vreemd dat we nu als NRV lid plots entree moesten betalen . Ik had ook die communicatie gemist waardoor ik in de verkeerde lange rij stond aan te schuiven en daarna opnieuw in een andere lange rij moest plaats nemen om een ticket te kopen . 10 euro ingangsgeld , ik vind het op zich niet weinig maar anderzijds snap ik ook wel dat er ook geld nodig is om zulke prachtige botanische tuin in leven te houden.
Het was alleszins een geslaagde dag .
Luc Gilgemyn:
Het was inderdaad een mooie dag Kris en als standhouders van onze VRV stand hadden wij heel wat bezoek van bekenden en onbekenden, massa's aangename gesprekjes gehad. Deze beurs is echt wel een topper aan het worden, en toch...
Jammer (en ik stond gisteren niet alleen met die mening) dat wij met alle NRV rotsplantenjongens zover geïsoleerd stonden van de overige exposanten. Nergens stond ook enige aanduiding welke richting je uit moest voor rotsplanten. Heel veel mensen hebben die extra 500 meter niet gelopen omdat ze onwetend waren of omdat ze het niet meer zagen zitten. Als paria's voelden wij ons verbannen van de rest van de plantenwereld... ((--11 Iemand vond ons tegen sluitingstijd met de opmerkingen 'Ha... hier zitten jullie'... Hij was twee keer het parkoers vanaf de ingang afgelopen tussen schaduw- en andere vaste planten vruchteloos zoekend naar de 'rotsplantjes', tot iemand hem had 'verraden' dat hij naar de kassen toe moest...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie