Planten > Succulenten, cactussen, caudiciformen, Bromeliaceae

winterharde succulenten

<< < (50/50)

Frankie Wulleman:
De kleuren bij deze Sempervivum calcareum zijn zeer intens.

Frankie Wulleman:
De aparte bloemen van Sempervivum zeleborii.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  3 juni 2023, 10:18:00 ---Ook Echinocereus reichenbachii is een winterharde soort , als ze tenminste droog staan in de winter (vanaf september ! )

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 juli 2024, 11:55:14 ---Een maand later als vorig jaar maar nu toch weer volop in bloei ...Overwinterde buiten onder een afdak ....

--- Einde van citaat ---

Normaal bloeit hij maar 1 keer ergens in het voorjaar maar nu doet hij nog een extra inspanning ....

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 16 juli 2024, 12:32:10 ---De kleuren bij deze Sempervivum calcareum zijn zeer intens.

--- Einde van citaat ---
Super mooie kleuren Frankie !

Lily-Anne Vereecken:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 14 juli 2024, 22:58:00 ---Ik waande deze Sedum sempervivoides verloren. Ik had ze vele jaren in de rotstuin waarbij ze zichzelf uitzaaiden. Plots was het over, maar zie, nu verschijnt er eentje op een keermuurtje. Het rood is roder dan rood!

--- Einde van citaat ---

Klopt Frankie! Sedum sempervivoides is een zeer mooie soort . Deze wil ik toch ook liefst in de tuin behouden . Daarom probeer ik hem ieder jaar apart te zaaien om zeker te zijn .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie