Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Diversen

Trog gemaakt van gasbeton ( ytong)

<< < (9/10) > >>

Lily-Anne Vereecken:
Mooie trogjes, Jan ! Heb je ook foto's van dichtbij?
 Je spreekt over trogjes in je vorige tuin? Bedoel je dat je die niet meegenomen hebt toen je verhuisde?

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  1 oktober 2014, 23:19:26 ---Mooie trogjes, Jan ! Heb je ook foto's van dichtbij?
 Je spreekt over trogjes in je vorige tuin? Bedoel je dat je die niet meegenomen hebt toen je verhuisde?

--- Einde van citaat ---

Nee Lily-Anne, we hebben alles achtergelaten, zie mijn filmpje over onze vorige tuin hierhttps://www.youtube.com/watch?v=C_00OAoa51I.
Het was ook niet te doen om alles mee te nemen.(vanuit Tsjechie) We zijn nu in nederland in najaar 2012 opnieuw begonnen. Ik heb geen andere foto's ervan. Ik was niet zo'n fotograaf in die tijd.

Bert Stegeman:
Je oude tuin in Tsjechie is een paradijs op aarde.
Deed dit geen pijn om dit te moeten verlaten er zitten uren weken misschien jaren werk aan.

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Bert Stegeman op  2 oktober 2014, 19:06:50 ---Je oude tuin in Tsjechie is een paradijs op aarde.
Deed dit geen pijn om dit te moeten verlaten er zitten uren weken misschien jaren werk aan.

--- Einde van citaat ---

Dank je Bert,  ((4  Nee ik was het nog niet beu, Maar praktische zaken noopte ons alles te verkopen en terug naar Nederland te komen. Het deed wel pijn en ik denk er nog dikwijls aan terug. De renovatie van het huis en de stallen en werkplaats heeft 2 jaar geduurd, de tuin, tja daar ben je nooit in klaar mee. Maar nu stort ik me op ons nieuwe tuin(tje) 400 m².

Lily-Anne Vereecken:
Jan, ik heb je oude tuin eens bekeken : daar zou ik het hart van in zijn om zo een tuin achter te laten!
Maar ja, het leven gaat verder . Je kan nu met je opgedane ervaring en hier en daar wat tips van het forum, een tuin creëren die minstens even mooi zal zijn . 400m2 ! een hele uitdaging! Fijn dat we mee mogen kijken, hoe je nieuwe tuin een paradijs zal worden ( zonder moe te worden)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie