Planten > Rotsplanten

Grijs- en zilverbladigen in de rotstuin

<< < (88/88)

Thomas Eckert:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 17 mei 2025, 22:08:35 ---Salvia daghestanica is een van de allermooiste grijsbladigen. Dit exemplaar doet een poging om wat bloeistengels te produceren. Hopelijk kunnen de slakken er wat van afblijven.

--- Einde van citaat ---

Echt prachtig 😍... Frankie.

Wat me altijd fascineert aan deze soort is dat hij er na de winter dood uitziet en dan binnen een paar weken wakker wordt met dit prachtige resultaat.

Thomas Eckert:
Gerd Stopp verzamelde deze volledig zilverachtige Achillea een paar jaar geleden op de berg Ossa in Griekenland. Ik heb de exacte naam niet, maar hij is hier zeer welkom.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 29 mei 2025, 18:12:54 ---Gerd Stopp verzamelde deze volledig zilverachtige Achillea een paar jaar geleden op de berg Ossa in Griekenland. Ik heb de exacte naam niet, maar hij is hier zeer welkom.

--- Einde van citaat ---

Heel mooie grijsaard Thomas ! 

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 29 mei 2025, 18:12:54 ---Gerd Stopp verzamelde deze volledig zilverachtige Achillea een paar jaar geleden op de berg Ossa in Griekenland. Ik heb de exacte naam niet, maar hij is hier zeer welkom.

--- Einde van citaat ---
ageratifolium ?

Thomas Eckert:
Helichrysum frigidum

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie