Auteur Topic: Voorstellen  (gelezen 2748 keer)

Albert Reynaers

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
Voorstellen
« Gepost op: 26 januari 2014, 00:14:48 »
Even voorstellen,
Daar ik al geruime tijd jullie gevolgd te hebben, werd het wel eens tijd om me aan te melden en tevens mij voor te stellen: Mijn naam is Albert Reynaers en woon te Genk in Limburg (België).
Beroepshalve werk ik in de tuinsector waardoor ik dagelijks met bomen, heesters, en planten in contact kom. Zelf beschik ik over een tuin van 25 are. Aangezien ik Imker ben met 30 bijenvolken, ben ik vooral geïnteresseerd in honing en stuifmeel gevende planten. Zoals jullie wel al in de media hebben vernomen gaat het met de bijen niet goed. "Bijen hebben bloemen nodig en bloemen hebben bijen nodig".Verleden jaar heb ik reeds enkele mensen van julliep vereniging ontmoet in Nettedal. Aldaar heb ik het boek van Gunter Waldorf aangeschaft, daar wens ik dit jaar weer naar toe te gaan. Helaas kon ik niet in Gent aanwezig zijn, de rede was dat ik in Bonheiden een voordracht te geven had met als onderwerp ( hoe kan het ook anders) Honing en stuifmeelgevende planten.

Met vriendelijke groeten,
Albert Reynaers

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re: Voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 26 januari 2014, 00:25:33 »
Hartelijk welkom Albert !
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Jij hebt een fantastische dag gemist vandaag hoor en een fantastische tombola ! In zo een grote tuin heb je in ieder geval plaats genoeg ! Buiten bloeiende planten voor je bijen , heb je nog bepaalde interesses of voorliefde voor planten? Heb je een rotstuin? Foto's ?
Groetjes
Lily-Anne
« Laatst bewerkt op: 26 januari 2014, 00:30:16 door Lily-Anne Vereecken »

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 26 januari 2014, 10:54:27 »
Ook van mijnentwege en vanuit het bestuur een hartelijke welkom op dit forum, Albert. Heel fijn een apiculturist aan boord te hebben! We kijken al uit naar de imker-matige mening die je kan geven over de planten die hier aan bod komen. En we kijken er natuurlijk ook naar uit je eens te ontmoeten op een ledenbijeenkomst in Gent!