Algemeen > Boeken en publicaties over onze hobby: oud en nieuw

Rotsplantenforum nr 40 December 2014-Speciale jubileumeditie

(1/9) > >>

Frankie Wulleman:
Wim plaatste het bericht al op de website dat de release van het jubileumnummer enige vertraging zal oplopen. Jammer, maar het is niet anders.
Wij waren, zoals altijd, stipt klaar met ons werk, de 'beschuldigende' vinger moet naar de drukker worden gewezen. Maar laten we het niet verder op de spits drijven, er zijn natuurlijk erger dingen in de wereld, te denken bijvoorbeeld aan de ruim 140 dode kids die er vandaag zijn gevallen in Pakistan... . Dat boekske die enkele weken later zal verschijnen is maar niks...kwestie van relativeren.

Bert Stegeman:
Ja Frankie de wereld zit raar in elkaar.
Eigenlijk jammer dat dit soort gruwelijkheden nog gebeuren )3) )3) )3) )3) )3) --13 --13 --13 --13 --13 --13 --13 --13
zullen we ooit mee maken dat er vrede komt :-X :-X
Maar gelukkig kunnen jullie dadelijk genieten van jullie prachtig boek.
Nu ik er aan denk eigenlijk slecht dat ik nog geen lid ben :-X :-X -2(( -2(( --1

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 16 december 2014, 21:46:11 ---Ja Frankie de wereld zit raar in elkaar.
Eigenlijk jammer dat dit soort gruwelijkheden nog gebeuren )3) )3) )3) )3) )3) --13 --13 --13 --13 --13 --13 --13 --13
zullen we ooit mee maken dat er vrede komt :-X :-X
Maar gelukkig kunnen jullie dadelijk genieten van jullie prachtig boek.
Nu ik er aan denk eigenlijk slecht dat ik nog geen lid ben :-X :-X -2(( -2(( --1

--- Einde van citaat ---

Ik krijg ze nu lekker alle twee Bert ((6 ((6 ((6

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 16 december 2014, 21:46:11 ---Nu ik er aan denk eigenlijk slecht dat ik nog geen lid ben :-X :-X -2(( -2(( --1

--- Einde van citaat ---

Dat is natuurlijk snel op te lossen hé Bert !  11))

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 17 december 2014, 08:31:07 ---
--- Citaat van: Bert Stegeman op 16 december 2014, 21:46:11 ---Nu ik er aan denk eigenlijk slecht dat ik nog geen lid ben :-X :-X -2(( -2(( --1

--- Einde van citaat ---

Dat is natuurlijk snel op te lossen hé Bert !  11))

--- Einde van citaat ---
Soms moet je er ff over nadenken, Luc.  ))4

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie