Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Daphne 2023

(1/17) > >>

Rudi Berthels:
Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Rudi Berthels op 22 januari 2023, 09:19:43 ---Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan

--- Einde van citaat ---
Mooi Rudi! Hier staat hij ook in bloei en heeft een sterke geur. Er kan vorstschade ontstaan, maar de plant herstelt zich altijd wel.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Rudi Berthels op 22 januari 2023, 09:19:43 ---Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan

--- Einde van citaat ---

Ik ruik'em tot hier Rudi !  _01

Ik ben mijn eigen jonge plant 2 jaar geleden na een vorstperiode.  Hij stond wel in een (grote) pot.

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 januari 2023, 11:32:56 ---
--- Citaat van: Rudi Berthels op 22 januari 2023, 09:19:43 ---Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan

--- Einde van citaat ---

Ik ruik'em tot hier Rudi !  _01

Ik ben mijn eigen jonge plant 2 jaar geleden na een vorstperiode.  Hij stond wel in een (grote) pot.

--- Einde van citaat ---
Luc, toch niet te snel weggedaan zeker! De mijne heeft al eens volledig kaal gestaan en is daarna terug beginnen te schieten, daarna wel een beetje moeten bijsnoeien.

Luc Gilgemyn:
Nee hoor Herman, hij is meer dan een jaar blijven staan... ik had wat zomerbloeiers er rond geplaatst om toch de pot wat op te fleuren...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie