Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Het gaat nu razend snel ....nog is een overzichtje ...
Een mooi geheel, Kris!
Kris, prachtig hoekje!
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 6 april 2023, 10:09:17Ik kan niet onmiddelijk het label vinden (teveel graven zou beschadiging van de omringende bollen betekenen ) maar vermoed dat dit Cassiope 'Beatrice Lilley' is .....Zou ook 'Askival Snowbird ' kunnen zijn , die andere mini die ik een plekje gaf in het peatbed ,maar ik opteer toch voor Beatrice ...Citaat van: Luc Gilgemyn op 7 april 2023, 16:38:01Mooi exemplaar Kris! Zelf heb ik de Cassiope's opgegeven... het wil hier niet lukken.Ik ken uiteraard de ligging van uw peatbedje Luc ...ik denk dat die net een beetje meer licht/zon nodig hebben dan ze bij U krijgen Luc .
Ik kan niet onmiddelijk het label vinden (teveel graven zou beschadiging van de omringende bollen betekenen ) maar vermoed dat dit Cassiope 'Beatrice Lilley' is .....Zou ook 'Askival Snowbird ' kunnen zijn , die andere mini die ik een plekje gaf in het peatbed ,maar ik opteer toch voor Beatrice ...
Mooi exemplaar Kris! Zelf heb ik de Cassiope's opgegeven... het wil hier niet lukken.
Zou wel eens kunnen Kris, jouw peatbedje ligt er overigens schitterend bij !
Rhododendron dendrocharis , Pleione , Erythronium etc ...
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 april 2023, 21:27:18Rhododendron dendrocharis , Pleione , Erythronium etc ...Hier nog geen Pleiones te zien in het peatbed... Ik zie zelfs geen groeipunten... Niet echt een goed teken.Voor de rest ... hier ook een paar beeldjes van het peatbed.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2023, 16:27:06Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 april 2023, 21:27:18Rhododendron dendrocharis , Pleione , Erythronium etc ...Hier nog geen Pleiones te zien in het peatbed... Ik zie zelfs geen groeipunten... Niet echt een goed teken.Voor de rest ... hier ook een paar beeldjes van het peatbed.Prachtige rhodo, Luc. Welke is het ook alweer?