Planten > Rotsplanten

Zuidamerikanen in de collectie

<< < (86/88) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 25 mei 2024, 11:30:10 ---Nee Kris... Mijn Perezia komt niet uit Noorwegen, maar uit wild zaad.
Onnodig te zeggen dat Perezia lanigera ook op mijn verlanglijstje staat...😉...

--- Einde van citaat ---

Als ze allemaal lukken komt er een lanigera jouw kant uit  ;)

Thomas Eckert:
Deze Perezia schijnt nogal variabel te zijn in de vorm van de bloemen...want de mijne is duidelijk anders dan de jouwe...Kris.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 27 mei 2024, 15:06:35 ---Deze Perezia schijnt nogal variabel te zijn in de vorm van de bloemen...want de mijne is duidelijk anders dan de jouwe...Kris.

--- Einde van citaat ---

Dat is bij deze wel duidelijk Thomas ....dit is een veel blekere versie zo te zien ....Maar blijft wel mooi en exclusief !   

Kris De Raeymaeker:
Olsynium junceum is verwant aan de Irissen (Iridaceae) en komt voor in Bolivia , Peru ,Chili ,Argentinië. ...Amper 10 cm hoog en nu een eerste keer in bloei .

Theo Stronks:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 juli 2024, 09:43:03 ---Olsynium junceum is verwant aan de Irissen (Iridaceae) en komt voor in Bolivia , Peru ,Chili ,Argentinië. ...Amper 10 cm hoog en nu een eerste keer in bloei .

--- Einde van citaat ---
Mooie Kris verschilt volgens mij met de soort die in het begin v/h voorjaar bloeit?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie