Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)

Workshop fotografie

(1/3) > >>

Cor van Kapel:
Mede door de opmerkingen in andere topics , heeft de NRV voor de twijfelaars dé perfecte oplossing ))4;

Door de NRV wordt al enkele jaren een fotowedstrijd georganiseerd, de prijswinnende foto’s worden ten toon gesteld tijdens de voorjaarsverkoopdag op de BTU. Er komen ons regelmatig geluiden ter oren; “Ik zou ook wel mee willen doen, maar dat niveau haal ik nooit”. Om u de kans te geven uw niveau wat te verhogen, organiseert de NRV op zaterdag 25 mei, een workshop fotografie. Plaats van handeling zal de Botanische Tuinen Utrecht zijn.

Deelname is NIET ))8 voorbehouden aan NRV of VRV-leden --6, dit is uw kans, grijp hem daarom en doe mee. Lees hier verder http://www.rotsplantenvereniging.net/nieuws.html.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Cor van Kapel op  3 april 2013, 18:01:51 ---Mede door de opmerkingen in dit topic, heeft de NRV voor de twijfelaars dé perfecte oplossing ))4;

Door de NRV wordt al enkele jaren een fotowedstrijd georganiseerd, de prijswinnende foto’s worden ten toon gesteld tijdens de voorjaarsverkoopdag op de BTU. Er komen ons regelmatig geluiden ter oren; “Ik zou ook wel mee willen doen, maar dat niveau haal ik nooit”. Om u de kans te geven uw niveau wat te verhogen, organiseert de NRV op zaterdag 25 mei, een workshop fotografie. Plaats van handeling zal de Botanische Tuinen Utrecht zijn.

Deelname is NIET ))8 voorbehouden aan NRV of VRV-leden --6, dit is uw kans, grijp hem daarom en doe mee. Lees hier verder http://www.rotsplantenvereniging.net/nieuws.html.

--- Einde van citaat ---
Hoe staat het hier mee, Cor?  ))8
Heb een nieuw toestel en dat valt best wel tegen, dus.....

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 15 mei 2013, 16:36:12 ---Hoe staat het hier mee, Cor?  ))8
Heb een nieuw toestel en dat valt best wel tegen, dus.....

--- Einde van citaat ---
Hou je mailbox maar in de gaten Gerard, ploft vandaag of morgen wel meer info hierover in je mailbox. En ehhhh jij boft, je bent ingeloot ;D ;D.

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 16 mei 2013, 16:32:25 ---Had een Nikon D50, heb nu Nikon D5100.

--- Einde van citaat ---
Gerard doet niet minder Lily-Anne -1(.

Voor wie belangstelling hebben/hadden voor de door de NRV georganiseerde fotoworkshop ( zie hier http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html) van 25 mei a.s. het volgende;
Ik heb zojuist de definitieve afspraken naar de, bij mij bekende, geïntresseerden verzonden. Had u uw belangstelling kenbaar gemaakt maar nog niets ontvangen (of wilt u alsnog mee doen), laat me dat even weten via een PB-tje ((14.

Edit: I.v.m. de nodige voorbereidingen sluit de inschrijving dinsdag 21 mei.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Cor van Kapel op 15 mei 2013, 19:43:20 ---
--- Citaat van: Gerard Verweij op 15 mei 2013, 16:36:12 ---Hoe staat het hier mee, Cor?  ))8
Heb een nieuw toestel en dat valt best wel tegen, dus.....

--- Einde van citaat ---
Hou je mailbox maar in de gaten Gerard, ploft vandaag of morgen wel meer info hierover in je mailbox. En ehhhh jij boft, je bent ingeloot ;D ;D.

--- Einde van citaat ---
Had niet anders verwacht, Cor :P

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie