Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Crocus 2024

<< < (3/178) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 12:47:50 ---Ze hebben dat zeker niet allemaal Kris.  Dit is mijn tweede keer dat ik hem bestel (1e maal Janis, deze komt van Dambrauskas), telkens zonder zwarte connectives.... toch een mooie Crocus vind ik.

--- Einde van citaat ---

Zeer zeker Luc , ook zonder de zwarte toestanden een mooie Crocus ....

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 januari 2024, 00:43:58 ---Crocus hitticus met heel kleine bloempjes.

--- Einde van citaat ---
Ja het formaat van de bloemen van deze soort valt toch elke keer een beetje tegen als ze bloeien ...

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 12:36:34 ---Eerlijk gezegd denk ik het niet Kris, er is precies een verloop van kleur van bijna wit naar donkerder blauw... graag eens de buitenkant van de petalen laten zien Frankie ??

--- Einde van citaat ---

Eh voila se ...het jaar is nog maar amper bezig en de Croconuts zijn al aan het discussiëren ... -2( -2( ((12 ((12

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 januari 2024, 13:00:56 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 12:36:34 ---Eerlijk gezegd denk ik het niet Kris, er is precies een verloop van kleur van bijna wit naar donkerder blauw... graag eens de buitenkant van de petalen laten zien Frankie ??

--- Einde van citaat ---

Eh voila se ...het jaar is nog maar amper bezig en de Croconuts zijn al aan het discussiëren ... -2( -2( ((12 ((12

--- Einde van citaat ---

Waarom wachten als ge'r de eerste dag al kunt mee beginnen hé Kris !  7))

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 13:05:30 ---Waarom wachten als ge'r de eerste dag al kunt mee beginnen hé Kris !  7))

--- Einde van citaat ---

Een waarheid als een koe Luc , als Croconut is je seizoen erg kort he ...no time to loose ...
Zag daarnet dat ik zelfs  mijn allereerste Crocus gemist heb ...Dat was ook dit jaar sieheanus , maar de bloemen zijn op den duur omgevallen zonder open te komen met dank aan ons somber winter weertje.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie