Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden
Daphne 2023
Rudi Berthels:
Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan
Herman Mylemans:
--- Citaat van: Rudi Berthels op 22 januari 2023, 09:19:43 ---Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan
--- Einde van citaat ---
Mooi Rudi! Hier staat hij ook in bloei en heeft een sterke geur. Er kan vorstschade ontstaan, maar de plant herstelt zich altijd wel.
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Rudi Berthels op 22 januari 2023, 09:19:43 ---Daphne bholua Jacqueline Postille trekt zich van het gure weer niets aan
--- Einde van citaat ---
Ik ruik'em tot hier Rudi ! _01
Ik ben mijn eigen jonge plant 2 jaar geleden na een vorstperiode. Hij stond wel in een (grote) pot.
Herman Mylemans:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 januari 2023, 11:32:56 ---
--- Einde van citaat ---
Ik ruik'em tot hier Rudi ! _01
Ik ben mijn eigen jonge plant 2 jaar geleden na een vorstperiode. Hij stond wel in een (grote) pot.
--- Einde van citaat ---
Luc, toch niet te snel weggedaan zeker! De mijne heeft al eens volledig kaal gestaan en is daarna terug beginnen te schieten, daarna wel een beetje moeten bijsnoeien.
Luc Gilgemyn:
Nee hoor Herman, hij is meer dan een jaar blijven staan... ik had wat zomerbloeiers er rond geplaatst om toch de pot wat op te fleuren...
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie