Planten > Schaduwplanten

Hepatica 2024

<< < (2/26) > >>

Frankie Wulleman:
Beslist een indrukwekkend en bijzonder verhaal, Herman.  3))
Dit toont ook nog maar eens aan hoe belangrijk het kan zijn dat planten 'gedeeld' moeten worden. Was dit niet gebeurd dat had dit kleinood nooit bekend geweest.
De opmerking van Kris i.v.m. ons tijdschrift kan ik alleen maar goed vinden!

Herman Mylemans:
Bedankt allemaal. Ik ben bezig met al de cultivars die in onze tuin staan op te zoeken. De herkomst opzoeken van de cultivars is wel boeiend maar ook tijdrovend. Nu een artikel daarover zal er dit jaar nog wel van komen.  :D

Luc Gilgemyn:
Schitterende story Herman !  Wat verbergen sommige planten toch een schat aan herinneringen en verhalen !!  fantastich !
Als er ooit nakomelingen te veel zijn ....  -1( -1( )2)

Marc Coolens:
Ik sluit me volledig aan bij bovenstaande commentaren Herman, mooi, mooi. )2) 6))
De bloemkleur is ook uitzonderlijk voor deze periode van het jaar, echt TOP. ((3

Herman Mylemans:
Gisteren nog wat overtollige oude bladeren weggeknipt van de Hepatica's zodat de bloemknoppen volop kunnen genieten van de zon (als ze nog eens schijnt). Omwille van het zachte weer heb ik toch maar wat slakkenkorrel gestrooid om de bloemknoppen te beschermen. Als je naar de afgevallen bladeren kijkt zitten daar toch veel kleine slakjes tussen.  >:( 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie