Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Zuid Turkije - februari 2023

(1/59) > >>

Kris De Raeymaeker:
Eind februari hadden we het geluk om een weekje in het zuiden van Turkije te vertoeven ...Ondanks het vrouwtje ginder COVID heeft gekregen hebben we er toch een mooie trip kunnen van maken .
Indien interesse neem ik jullie graag even mee naar dit gebied ...
Een kleine opwarmer ... zoek  de exclusieve plant op deze foto ...

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 april 2023, 16:47:46 ---Eind februari hadden we het geluk om een weekje in het zuiden van Turkije te vertoeven ...Ondanks het vrouwtje ginder COVID heeft gekregen hebben we er toch een mooie trip kunnen van maken .
Indien interesse neem ik jullie graag even mee naar dit gebied ...
Een kleine opwarmer ... zoek  de exclusieve plant op deze foto ...

--- Einde van citaat ---
Kris, in't midden en dan een paar cm omhoog staat iets, maar het is niet duidelijk.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 april 2023, 16:47:46 ---Eind februari hadden we het geluk om een weekje in het zuiden van Turkije te vertoeven ...Ondanks het vrouwtje ginder COVID heeft gekregen hebben we er toch een mooie trip kunnen van maken .
Indien interesse neem ik jullie graag even mee naar dit gebied ...
Een kleine opwarmer ... zoek  de exclusieve plant op deze foto ...

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Herman Mylemans op  1 april 2023, 17:35:35 ---Kris, in't midden en dan een paar cm omhoog staat iets, maar het is niet duidelijk.

--- Einde van citaat ---

Wel Herman ,daar tussen de rotsen staat zowaar een Iris  ....

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op  1 april 2023, 17:35:35 ---Kris, in't midden en dan een paar cm omhoog staat iets, maar het is niet duidelijk.

--- Einde van citaat ---

Hier even die paar  centimeter van iets korter bij bekijken dan .... -2(

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 april 2023, 14:06:46 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op  1 april 2023, 17:35:35 ---Kris, in't midden en dan een paar cm omhoog staat iets, maar het is niet duidelijk.

--- Einde van citaat ---

Hier even die paar  centimeter van iets korter bij bekijken dan .... -2(

--- Einde van citaat ---
Kris, nu is hij wel goed zichtbaar. Maar die staat daar zo eenzaam!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie