Planten > Succulenten, cactussen, caudiciformen, Bromeliaceae, Aizoaceae

winterharde succulenten

<< < (46/51) > >>

Luc Gilgemyn:
Kleurrijk schouwspel, Kris !   ((3

Ik vermoed dat dit ook een winterharde succulent is, al komt hij uit een totaal verschillende familie. Sedum dasyphyllum is de naam waaronder ik hem heb.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 14 juni 2024, 10:20:55 ---Nog zo een heel sterke Echinocereus is deze E. triglochidiatus ...Kan temperaturen aan tot minus 20 als hij droog staat ...

--- Einde van citaat ---

Heel mooie bloemkleur, Kris. Zo intens. De plant zelf lijkt me ook vrij aantrekkelijk. Ziet er heel compact uit.

Thomas Eckert:
Prachtig om je cactussen in de zon te zien...Kris. Dit moedigt me aan om in de nabije toekomst een groter gebied exclusief aan cactussen en andere eigenzinnige vetplanten te wijden.

Luc...je sedum is geweldig. Ik heb ook een zilverachtige sedum bloeien in de bak op mijn patio. Het zou
Petrosedum sediforme zijn. Een geslacht dat het hele jaar door interessant is.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Thomas Eckert op 23 juni 2024, 10:12:08 ---Prachtig om je cactussen in de zon te zien...Kris. Dit moedigt me aan om in de nabije toekomst een groter gebied exclusief aan cactussen en andere eigenzinnige vetplanten te wijden.
Luc...je sedum is geweldig. Ik heb ook een zilverachtige sedum bloeien in de bak op mijn patio. Het zou
Petrosedum sediforme zijn. Een geslacht dat het hele jaar door interessant is.

--- Einde van citaat ---

Je hebt alvast mijn zegen Thomas ... -2( -2(

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 juni 2024, 16:21:50 ---Kleurrijk schouwspel, Kris !   ((3
Ik vermoed dat dit ook een winterharde succulent is, al komt hij uit een totaal verschillende familie. Sedum dasyphyllum is de naam waaronder ik hem heb.

--- Einde van citaat ---

Helemaal correct Luc !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie