Auteur Topic: ff voorstellen  (gelezen 4080 keer)

Dirk Geleijn

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 20
  • Geslacht: Man
ff voorstellen
« Gepost op: 17 februari 2021, 22:37:23 »
Ik zag net mijn profiel toen schrok ik ff me nog niet voorgesteld na bijna 7 jaar (schaam me diep) ben al een jaar of 30 bezig met rotsplanten tuin met wisselend succes me eerste tuin was een tuin met stenen , verhuisd nieuwe tuin aangelegd bij een kennis diverse natuursteen verzameld werkte op een stort waar ze regelmatig werden gestort
Tuin opgebouwd deed het erg leuk bloeide meestal wel iets , maar helaas verplicht verhuizen . Nieuw huis ach dan herhalen we toch wat je de laatste keer gedaan hebt alleen de grond was anders eerst zanderige grond nu klei dus er wou niks echt groeien
Goede raad is duur  laatste tijd forum uitgeplozen nog niet gevonden wat ik zocht , maar hier ook nog diverse rotstuinboeken liggen welke weer opgezocht zijn
Okk weer lid geworden van de N.R.V. was eerder lid van de N.R.W. woon onder de rook van Schiphol vlakbij Aalsmeer
getrouwd en 3 kids dus genoeg om te doen de beesten zal ik maar niet opsommen 14 stuks van diverse pluimage

Dirk

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6776
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re: ff voorstellen
« Reactie #1 Gepost op: 18 februari 2021, 19:02:30 »
van harte welkom.
we zijn benieuwd naar je foto's en meer. -2(
vragen staat altijd vrij er is genoeg leesvoer hier en er zijn altijd vrv/nrv vrienden die er antwoord op weten.
veel plezier hier en tuurlijk in de tuin ((12

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: ff voorstellen
« Reactie #2 Gepost op: 19 februari 2021, 11:56:00 »
Welkom op ons forum Dirk en blij dat je je 'geout' hebt !  --11
Verhuizen is voor elke tuinier een kalvarieweg denk ik dan, ik zou nauwelijks weten hoe er aan begonnen, maar tja, ik ben dan ook al 40 jaar honkvast bezig  -2( .
We wensen u alvast veel plezier toe bij deze "gelijk gezinden", post en vraag er maar op los !
U kunt natuurlijk ook nog altijd lid worden van de VRV... pas dan is je rotstuinleven compleet  ((3

https://www.vrvforum.be/?page_id=4082
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re: ff voorstellen
« Reactie #3 Gepost op: 21 februari 2021, 17:36:49 »
Ook van mij een hartelijk welkom Dirk!