Auteur Topic: lijst Janis Ruksans 2016 online  (gelezen 3616 keer)

Ruben Billiet

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1903
  • Geslacht: Man
  • bulbs and perennials
lijst Janis Ruksans 2016 online
« Gepost op: 7 januari 2016, 17:28:51 »
De nieuwe catalogus van Janis staat online op zijn website:

http://rarebulbs.lv/index.php/en/catalogue

ideaal om de nieuwjaarcentjes aan uit te geven  -2( -2( -2(

Jos Verhoeven

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Man
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #1 Gepost op: 7 januari 2016, 19:39:18 »
Het ziet er een mooie lijst uit , zekerde oxalis hybrids, maar wie heeft er al besteld, want ik denk dat ze daar PayPal nog niet kennen en via de bank ben ik toch een beetje achterdochtig. Als er iemand is die hier bij besteld ben ik wel bereid het geld over te maken aan deze. 

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #2 Gepost op: 7 januari 2016, 21:05:33 »
De nieuwe catalogus van Janis staat online op zijn website:

http://rarebulbs.lv/index.php/en/catalogue

ideaal om de nieuwjaarcentjes aan uit te geven  -2( -2( -2(


Ah nee, ik kijk niet, ik kijk niet, ik kijk niet....ach te laat...  :D

Het ziet er een mooie lijst uit , zekerde oxalis hybrids, maar wie heeft er al besteld, want ik denk dat ze daar PayPal nog niet kennen en via de bank ben ik toch een beetje achterdochtig. Als er iemand is die hier bij besteld ben ik wel bereid het geld over te maken aan deze.

Jos,

Janis is 100% te vertrouwen; ik denk dat je bijna niemand op dit forum zal vinden die nog nooit bij hem gekocht heeft. Hij levert de correct benaamde waar van uitstekende kwaliteit. Hij is zeker één van beste bollenkwekers in Europa, zo niet in de wereld. Overschrijving via de bank is de gemakkelijkste manier en de meest betrouwbare manier om hem te betalen.

Jos Verhoeven

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Man
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #3 Gepost op: 11 januari 2016, 14:00:25 »
Ik heb zoals verwacht het probleem. Heb een account aangemaakt, lijst bekeken , planten aangeduid in basket, gegevens ingevuld die moesten ingevuld worden, zoals naam en adres , email en telefoon nr , en wat zegt het geen orders en moet terug naar mijn gegevens zoals bovenvermeld, tot vijfmaal toe geprobeerd , mail gestuurd en hij weet ook niet wat er is misgegaan. Dus ik geef het op en bestel niet alhoewel een mooie lijst.

Luc Scheldeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4807
  • Geslacht: Man
  • Penningmeester VRV
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #4 Gepost op: 11 januari 2016, 15:40:20 »
Jos,

Janis is 100% te vertrouwen; ik denk dat je bijna niemand op dit forum zal vinden die nog nooit bij hem gekocht heeft. Hij levert de correct benaamde waar van uitstekende kwaliteit. Hij is zeker één van beste bollenkwekers in Europa, zo niet in de wereld. Overschrijving via de bank is de gemakkelijkste manier en de meest betrouwbare manier om hem te betalen.

Dat alle geleverde materiaal correct benaamd is moet ik tegenspreken Wim.  Ik heb ondertussen al een kleine reeks planten die niet juist van naam zijn of waarbij er verschillende species onder één zelfde naam worden geleverd wanneer je bvb. 3 stuks besteld.  En geloof me op mijn woord, ik ben hier niet de enige die dit al voorhad.
Laat mij concluderen dat hij meestal correct benaamde planten levert.
« Laatst bewerkt op: 11 januari 2016, 15:42:22 door Luc Scheldeman »
Torhout, West-Vlaanderen

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #5 Gepost op: 11 januari 2016, 17:07:57 »
Dat alle geleverde materiaal correct benaamd is moet ik tegenspreken Wim.  Ik heb ondertussen al een kleine reeks planten die niet juist van naam zijn of waarbij er verschillende species onder één zelfde naam worden geleverd wanneer je bvb. 3 stuks besteld.  En geloof me op mijn woord, ik ben hier niet de enige die dit al voorhad.
Laat mij concluderen dat hij meestal correct benaamde planten levert.

Agreed, maar nog steeds beter dan veel Nederlandse en Engelse leveranciers!

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #6 Gepost op: 11 januari 2016, 17:13:00 »
Ik heb zoals verwacht het probleem. Heb een account aangemaakt, lijst bekeken , planten aangeduid in basket, gegevens ingevuld die moesten ingevuld worden, zoals naam en adres , email en telefoon nr , en wat zegt het geen orders en moet terug naar mijn gegevens zoals bovenvermeld, tot vijfmaal toe geprobeerd , mail gestuurd en hij weet ook niet wat er is misgegaan. Dus ik geef het op en bestel niet alhoewel een mooie lijst.

Vreemd, bij mij lukte het in de voorbije jaren altijd. Je kan ook altijd gewoon via mail bestellen. Of misschien is er wel iemand bij jou in de buurt met wie je kan mee bestellen!

Jos Verhoeven

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
  • Geslacht: Man
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #7 Gepost op: 11 januari 2016, 18:43:51 »
 wie woont er in de buurt van Leopoldsburg

Luc Scheldeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4807
  • Geslacht: Man
  • Penningmeester VRV
Re: lijst Janis Ruksans 2016 online
« Reactie #8 Gepost op: 11 januari 2016, 19:24:56 »
Dat alle geleverde materiaal correct benaamd is moet ik tegenspreken Wim.  Ik heb ondertussen al een kleine reeks planten die niet juist van naam zijn of waarbij er verschillende species onder één zelfde naam worden geleverd wanneer je bvb. 3 stuks besteld.  En geloof me op mijn woord, ik ben hier niet de enige die dit al voorhad.
Laat mij concluderen dat hij meestal correct benaamde planten levert.

Agreed, maar nog steeds beter dan veel Nederlandse en Engelse leveranciers!
Absoluut waar !
Torhout, West-Vlaanderen