Auteur Topic: 10-daagse Botanische Reis naar Armenie met Harry Jans  (gelezen 1230 keer)

Harry Jans

  • Rotsplantfanaat
  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Man
    • zin in een virtuele reis? Kijk op:
10-daagse Botanische Reis naar Armenie met Harry Jans
« Gepost op: 17 december 2021, 16:19:45 »
Beste liefhebbers,

Ondanks Covid-19 heb ik toch maar weer de stoute schoenen aangetrokken en een reis naar Armenie georganiseerd.
Wanneer: van 28 april tot 9 mei 2022. (kosten ca. €1.560,- all in, maar excl. vlucht)

Hoofddoel: bollen en knollen waar onder vele soorten Iris, Colchicum, Crocus, Scilla, Fritillaria, Puschkinia, Muscari, Tulipa, etc.
Maar ook soorten als Androsace, Primula, Pulsatilla en Aethionema zullen we tegen komen.
Naast de vele planten zal ook de cultuur van dit prachtige land een klein deel van het programma zijn.
Tijdens de reis is Tamar Galstyan de schrijfster van het splinter nieuwe boek "Plants of Armenia" onze botanische gids, een groot voordeel want zij weet de beste standplaatsen.
Voor Armenia is geen visum vereist. Er hoeft voorlopig nog geen aanbetaling gedaan te worden, dat moet pas als we er zeker van zijn dat de reis door gaat.

Wil je meer detail informatie over deze speciale reis, stuur mij dan een een mailtje (jansalpines@online.nl) en je krijgt van mij het detail programma toegestuurd.
Hieronder het kaartje met de route van de reis.

Groet en fijne feestdagen,
Harry





 

« Laatst bewerkt op: 17 december 2021, 20:38:36 door Harry Jans »
Leeuwenbergweg 50, 7371 AL Loenen, Nederland

bezoek ook eens mijn website: www.jansalpines.com
meer dan 26.000 foto's