Algemeen > Ontspanning
De virtuele wereld van Bert.
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 april 2024, 13:55:01 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 april 2024, 17:18:55 ---Foei Bert, VRV stand nergens in beeld... foei...
-2( Euh... toch een mooi sfeerbeeld Bert ! ;)
--- Einde van citaat ---
Kan ik niet laten passeren uiteraard ....
--- Einde van citaat ---
De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde! :P :P -2(
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:09:03 ---De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde! :P :P -2(
--- Einde van citaat ---
Dat wil lukken dan Luc ....de mijne is ook onderweg ...voor het " meer dan prachtig prortretteren van " en de " gratis campagne voor de vereniging en het bestuur " -2( :-X
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 april 2024, 12:39:41 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 11:09:03 ---De factuur voor het ijdel gebruik van de portretrechten van VRV bestuursleden is al onderweg mijn waarde! :P :P -2(
--- Einde van citaat ---
Dat wil lukken dan Luc ....de mijne is ook onderweg ...voor het " meer dan prachtig prortretteren van " en de " gratis campagne voor de vereniging en het bestuur " -2( :-X
--- Einde van citaat ---
We zullen het maar met gesloten beurzen regelen.. -2( -2(
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 12:40:58 ---We zullen het maar met gesloten beurzen regelen.. -2( -2(
--- Einde van citaat ---
-2( -2(
Bert Stegeman:
https://www.youtube.com/channel/UCiZ8fvwcyQESh9-q9Rubbmw
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie