Algemeen > Boeken en publicaties over onze hobby: oud en nieuw

Jubileumnummer NRV

(1/3) > >>

Gerard Verweij:
En wat vinden wij van ons jubileumnummer?

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 23 februari 2020, 15:49:28 ---En wat vinden wij van ons jubileumnummer?

--- Einde van citaat ---
Prachtig Gerard!  ((3 ((3 ((3

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 23 februari 2020, 15:49:28 ---En wat vinden wij van ons jubileumnummer?

--- Einde van citaat ---

Heel geslaagd Gerard !  Boordevol verscheidenheid, nuttige tips en een aantal geslaagde artikels !  EĆ©ntje voor de boekenkast.

Als ik dan toch een woordje van kritiek mag uiten (zou ik dat durven ?  ))4 --6 ) gaat het in sommige gevallen over de fotokeuze.

Ik houd sowieso al niet van die foto's in postzegelformaat waarop nauwelijks iets te herkennen is. Zie b.v. Brief uit Vlaanderen  -2(  waar de Iris potaninii, waarvan vooral de mooie tekening aantrekkelijk is, totaal waardeloos wordt door het kleine formaat.  Een paar pagina's verder staan dan 3 (drie!!) paginagrote foto's van 3 keer dezelfde plant, zelfs 3 keer dezelfde bloem van Spathoglottis ixioides.  ))8 
Ik schrijf dit nu niet omdat het over mijn artikel gaat, Gerard, want er zijn best nog een aantal gelijkaardige voorbeelden te vinden.

Voor de rest, alleen maar lof !  -6(

Frankie Wulleman:
Ik vind het een erg geslaagde editie. Leuke artikels, veel goede foto's en een layout om van te snoepen. Het enthousiasme van al die oude krakers druipt er van af. Je ziet dat iedereen zijn beste beentje heeft voorgezet.

Wat betreft het fotogedeelte ben ik dezelfde mening toebedeeld als Luc. De meeste foto's zijn van uitmuntende kwaliteit, maar de afbeeldingen ter grootte van een postzegel vind ik nog altijd een oud zeer waar FA al langer last van heeft. Onbegrijpelijk dat dit nog altijd zo is.

Mark Stolk:
Beste Gerard, het ziet er fantastisch uit, een lust voor het oog en veel interessante uiteenlopende artikelen. Chapeau!! ((3 ((3 ((3 ((3

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie