Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Op avontuur in natuurpark "Capanne di Marcarolo"

(1/27) > >>

Danny Bonnez:
Dit voorjaar , rond 20 maart ,  zijn we nog eens erop uit getrokken voor een weekje naar Italië . Het was de bedoeling om de bergen ( heuvels)  boven de bekende stad Genua te gaan verkennen . Het natuurpark Capanne di Marcarolo leek mij wel eens interessant om te gaan verkennen , deze streek behoord tot de Piemontese Apennijnen . In dit natuurpark groeien nogal wat bollen waaronder 3 crocus species . Ik was daarom dan ook heel nieuwsgierig om deze species te gaan opzoeken .... ;D

Wie gaat er mee op avontuur ......

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 19 november 2023, 14:31:11 ---Dit voorjaar , rond 20 maart ,  zijn we nog eens erop uit getrokken voor een weekje naar Italië . Het was de bedoeling om de bergen ( heuvels)  boven de bekende stad Genua te gaan verkennen . Het natuurpark Capanne di Marcarolo leek mij wel eens interessant om te gaan verkennen , deze streek behoord tot de Piemontese Apennijnen . In dit natuurpark groeien nogal wat bollen waaronder 3 crocus species . Ik was daarom dan ook heel nieuwsgierig om deze species te gaan opzoeken .... ;D
Wie gaat er mee op avontuur ......

--- Einde van citaat ---

Heb super snel mijn valies gemaakt en ben al mee Danny .... -2( -2( -2(

Bert Stegeman:
ga mee ((14

Mark Stolk:
Ik ben benieuwd!!

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 19 november 2023, 15:19:12 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 19 november 2023, 14:31:11 ---Dit voorjaar , rond 20 maart ,  zijn we nog eens erop uit getrokken voor een weekje naar Italië . Het was de bedoeling om de bergen ( heuvels)  boven de bekende stad Genua te gaan verkennen . Het natuurpark Capanne di Marcarolo leek mij wel eens interessant om te gaan verkennen , deze streek behoord tot de Piemontese Apennijnen . In dit natuurpark groeien nogal wat bollen waaronder 3 crocus species . Ik was daarom dan ook heel nieuwsgierig om deze species te gaan opzoeken .... ;D
Wie gaat er mee op avontuur ......

--- Einde van citaat ---

Heb super snel mijn valies gemaakt en ben al mee Danny .... -2( -2( -2(

--- Einde van citaat ---

Amai , dat was inderdaad heel snel , Kris !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie