Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Hier behoorlijk wat sneeuw gehad , maar ondertussen al veel weggesmolten , vandaag kon ik deze Crocus sieberi vereeuwigen !Geen live foto uit Kreta maar hier aan de vlaamse rivièra
Momenteel bloeien er nu 3 vormen van Crocus gembosii hybriden hier , om de variatie nog eens aan te tonen hier alle 3 samen ...Voor mij dan ook een grote favoriet !
Ondanks de zon van vanmorgen hier nog geen bloemen. Wel al veel neuzen, zoals hier bij Crocus x leonidii 'Early Gold'.
Crocus gembosi Golden Delight.
Citaat van: Danny Bonnez op 10 januari 2025, 17:31:53Momenteel bloeien er nu 3 vormen van Crocus gembosii hybriden hier , om de variatie nog eens aan te tonen hier alle 3 samen ...Voor mij dan ook een grote favoriet !Wat een weelde, Danny. Alle drie om ter mooist!
Voorzichtig Danny na het crocus virus loert nu zelfs een gembositis om de hoek !! Ze zijn zonder uitzondering prachtig !
Citaat van: Danny Bonnez op 10 januari 2025, 17:31:53Momenteel bloeien er nu 3 vormen van Crocus gembosii hybriden hier , om de variatie nog eens aan te tonen hier alle 3 samen ...Voor mij dan ook een grote favoriet !Ze zijn alledrie erg fraai, maar als ik moest kiezen zou de donkere vorm mijn favoriet zijn.