Planten > Succulenten, cactussen, caudiciformen, Bromeliaceae
Niet winterharde cactussen, succulenten, caudiciformen
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 september 2024, 10:37:50 ---Het succulentenhoekje dat weldra weer zal moeten wijken als het te koud en te nat wordt ....
--- Einde van citaat ---
Het 'cactusbloed' blijft toch kruipen waar het niet gaan kan Kris !! ((3
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 16 september 2024, 10:37:50 ---Het succulentenhoekje dat weldra weer zal moeten wijken als het te koud en te nat wordt ....
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 september 2024, 12:29:59 ---Het 'cactusbloed' blijft toch kruipen waar het niet gaan kan Kris !! ((3
--- Einde van citaat ---
))4 ))4 :-X :-X. Mammillaria boolii...
Kris De Raeymaeker:
Voor wie houd van felle bedoorning ....Gymnocalycium armatum...
Ook de Lithops-en beginnen weer te bloeien .
Thomas Eckert:
Nadat ik wat tips had gekregen van Kris over de ideale mix van substraat, ben ik meteen aan de slag gegaan met het maken van een bakje dat uitsluitend bestemd is voor Zuid-Afrikaanse mesemplanten.
Aloinopsis schooneesii is een van mijn favorieten...🤞
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Thomas Eckert op 3 oktober 2024, 10:55:04 ---Nadat ik wat tips had gekregen van Kris over de ideale mix van substraat, ben ik meteen aan de slag gegaan met het maken van een bakje dat uitsluitend bestemd is voor Zuid-Afrikaanse mesemplanten.
Aloinopsis schooneesii is een van mijn favorieten...🤞
--- Einde van citaat ---
Knappe schaal en mooie beplanting Thomas ! Aloinopsis schooneesii is inderdaad een heel mooie sukkelent ! De bonus is ook dat hij vaak in de winter bloeit als er voor de rest niet zoveel meer te beleven is .
We zijn benieuwd hoe jouw mini Zuid Afrika zal evolueren . Is dat helemaal achteraan (rechts )een Trichodiadema ?
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie