Algemeen > Ontspanning

...uit de tijd toen corona nog enkel een Mexicaans biertje was...

(1/9) > >>

Bert Stegeman:
Ten eerste ben ik oprecht benieuwd hoe het met jullie gaat?
Aan de foto's te zien gaat het goed.
Nu we deze komende tijden niet op vakantie kunnen vanwege corona leek het mij een goed plan om foto's hier te plaatsen van vakantie waar we goede herinneringen aan hebben.
een bepaalde plant , mooie plaats.gebeurtenissen.
Mag van vorig jaar ,10 jaar terug 15 jaar terug wat jullie willen.
Met een klein verhaaltje erbij van die vakantie.
Je mag natuurlijk meerdere herinneringen delen.
Ik had deze 3 om te beginnen.
het was toen lang geleden dat ik in les menuires in de zomer was geweest.
En ook met mijn ouders weer op vakantie. wist niet dat er zoveel mooie planten toen stonden. ook de eerste keer dat ik een lilium martagon in de bergen zag.
De saxivraga  heeft ooit nog eens een prijs gewonnen op de voorjaarverkoop utrecht ((12

Kris De Raeymaeker:
Mooie beelden Bert ! Voorlopig nog gezond en wel ....Zal eens denken welk ik hier kan posten .... ))4 ;) 

Frankie Wulleman:
Ja, Bert, dit is pijnlijk. Er op uit trekken in de natuur om wat moois te zien maakt ook voor mij deel uit van de hobby. Het is ondertussen bijna een traditie geworden om de Pulsatilla's in eigen land te observeren en nieuwe locaties te zoeken. Het is ieder jaar een van de eerste uitstappen in de natuur wanneer de eerste lentedagen aanbreken. Dit jaar konden we het op onze buik schrijven. Bedankt China en zijn vleermuisvreters.
In bijlage nog een plaatje van vorig seizoen.

Bert Stegeman:
super leuke reactie.
je mag natuurlijk ook meerdere berichten hier plaatsen van leuke gebeurtenissen.
Ik kwam op het idee omdat ik op facebook een pagina volg over Oostenrijk en daar laten ze nu ook foto's van vroeger zien.
dus dacht ik dat is iets voor hier. ((12

Luc Gilgemyn:
Mooi initiatief Bert !  ((14  Ik heb me gepermitteerd de titel enigszins aan te vullen...  :o -2(


Een mooie herinnering uit Vavronos - Attica - Griekenland :

Anemone coronaria  :o :o --6 --6 -3(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie