Planten > Orchidaceae

Orchideeen

<< < (126/129) > >>

Marcel van den Berg:

--- Citaat ---
Prachtig resultaat, Marcel, staat die in een kas of zo?

--- Einde van citaat ---

Deze planten heb ik gezaaid in 2017 en staan sinds 2019 in de Rotstuin.
Alleen bij strengere vorst dek ik ze even af.

De planten staan in een ingegraven vijvermandje, daarom kon ik ze makkelijk verplaatsen naar de nieuwe rotstuin.

Frankie Wulleman:
Vandaag de eerste exemplaren van Orchis morio kunnen spotten!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 april 2024, 21:04:04 ---Vandaag de eerste exemplaren van Orchis morio kunnen spotten!

--- Einde van citaat ---

In België Frankie ? Hier in de tuin begint er ook al eentje ...

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 april 2024, 10:46:17 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 april 2024, 21:04:04 ---Vandaag de eerste exemplaren van Orchis morio kunnen spotten!

--- Einde van citaat ---

In België Frankie ? Hier in de tuin begint er ook al eentje ...

--- Einde van citaat ---

Neen niet in België, Kris. Alhoewel, dat ben ik niet zeker...

Is er eigenlijk iets wat je niet in de tuin hebt? Doet deze het overigens goed in cultuur?

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 april 2024, 21:04:04 ---Vandaag de eerste exemplaren van Orchis morio kunnen spotten!

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  2 april 2024, 10:46:17 ---In België Frankie ? Hier in de tuin begint er ook al eentje ...

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  3 april 2024, 21:13:27 ---Neen niet in België, Kris. Alhoewel, dat ben ik niet zeker...
Is er eigenlijk iets wat je niet in de tuin hebt? Doet deze het overigens goed in cultuur?

--- Einde van citaat ---

Er is nog veel te veel wat ik niet in de collectie heb Frankie ... -2( --11 :-X
Jawel doet het hier heel goed , staat er nu toch al een jaar of 4 .Maar bloeide tot hiertoe niet ieder jaar maar ben gestart met kleine bulben ook... 

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie