Nieuws > Algemeen nieuws

conservation

(1/1)

Ger van den Beuken:
I have heard from some about concerns they have for the sustainability of the collecting done by Chileflora and other firms....... I counsel caution and suggest that Forumists  make their own reseaches into any company with which they may do business.

dit bericht is gepost door Maggi Young op het Schotse forum. Het betreft betrekken van zaden van o.a. Chileflora...
Ik heb Maggi hierober persoonlijk een email gestuurd en gevraagd om opheldering.
Ik wil onder geen enkel beding verder in de toekomst met illegale verrijking van sommige firma's wat uiteindelijk ten koste gaat van onze kostbare flora.
Zodra ik hierover meer nieuws heb kom ik hierop terug

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Ger van den Beuken op 28 februari 2010, 09:58:48 ---I have heard from some about concerns they have for the sustainability of the collecting done by Chileflora and other firms....... I counsel caution and suggest that Forumists  make their own reseaches into any company with which they may do business.

dit bericht is gepost door Maggi Young op het Schotse forum. Het betreft betrekken van zaden van Chileflora .
Ik heb Maggi hierober persoonlijk een email gestuurd en gevraagd om opheldering.
Ik wil onder geen enkel beding verder in de toekomst met illegale verrijking van sommige firma's wat uiteindelijk ten koste gaat van onze kostbare flora.
Zodra ik hierover meer nieuws heb kom ik hierop terug

--- Einde van citaat ---

Geen gemakkelijke kwestie! Als liefhebber wensen we niet dat dit zou gebeuren...
Als vereniging hebben we er vanop onze stoel echter niet genoeg zicht op dat dit ook werkelijk het geval is bij bovenvernoemde firma ...
Dus we hopen dat het maar geruchten zijn ,en kunnen niet iemand veroordelen op basis van geruchten.Indien er harde bewijzen komen zullen we U over het verdere verloop berichten.
Iedereen is vrij om zelf te oordelen en zelf kritisch te beoordelen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie