Planten > Orchidaceae

Cypripedium

<< < (128/131) > >>

Kris De Raeymaeker:
Cypripedium 'Inge '

Kris De Raeymaeker:
Nooit eerder zo vroeg een Cypripedium in bloei gehad !!!! (en neen geen pas gekochte of zo )
Cypripedium 'Bernd Pastel' is een kruising van Jan Moors als ik het goed heb ...

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 april 2024, 19:50:55 ---Nooit eerder zo vroeg een Cypripedium in bloei gehad !!!! (en neen geen pas gekochte of zo )
Cypripedium 'Bernd Pastel' is een kruising van Jan Moors als ik het goed heb ...

--- Einde van citaat ---

Mooi Kris, ik heb er bijna geen meer....te problematisch geworden hier.

Herman Mylemans:
Frankie, ik heb er ook geen meer! Ik ben er ook mee gestopt. Maar het blijven wel mooie planten.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op  1 april 2024, 23:00:59 ---Frankie, ik heb er ook geen meer! Ik ben er ook mee gestopt. Maar het blijven wel mooie planten.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 april 2024, 21:02:03 ---Mooi Kris, ik heb er bijna geen meer....te problematisch geworden hier.

--- Einde van citaat ---

Het kan mijn inziens nog alleen in pot (of speciaal frame ) , buiten enkele uitzonderingen en dan is daar hier verassend genoeg ook calceolus bij.Die laatste doet het nog wel in het peatbed . Verder is het dan ook zoeken naar de sterkere hybriden ipv alle mooie en bijzondere botanische soorten . Ben nu bezig om te zien welke van de hybrides wat sterker zijn .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie