Nieuws > Website en Forum
Record
Kris De Raeymaeker:
Indien ik de juiste bril op heb en de kleine cijfertjes juist lees dan zie ik dat we 2024 hebben afgesloten met het meeste pageviews in 1 jaar ooit ? Juist ? _04 )))4
Nu nog meer posters en we zijn er :-X :-X
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 januari 2025, 16:28:23 ---Indien ik de juiste bril op heb en de kleine cijfertjes juist lees dan zie ik dat we 2024 hebben afgesloten met het meeste pageviews in 1 jaar ooit ? Juist ? _04 )))4
--- Einde van citaat ---
Ja, even gepiept, het is gigantisch zelfs. Nooit eerder zo'n hoog getal gehaald. Wat is er gaande...?
Ah, ik weet het al... sinds jij in pensioen bent, Kris...! 5)) 2)) -2(
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 januari 2025, 16:28:23 ---Indien ik de juiste bril op heb en de kleine cijfertjes juist lees dan zie ik dat we 2024 hebben afgesloten met het meeste pageviews in 1 jaar ooit ? Juist ? _04 )))4
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 4 januari 2025, 17:32:03 ---Ja, even gepiept, het is gigantisch zelfs. Nooit eerder zo'n hoog getal gehaald. Wat is er gaande...?
Ah, ik weet het al... sinds jij in pensioen bent, Kris...! 5)) 2)) -2(
--- Einde van citaat ---
-1( -1( -1( 5)) 5)) 5))
Luc Scheldeman:
--- Einde van citaat ---
Hoera voor de zoekrobots op zoek naar topinformatie ?
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Luc Scheldeman op 4 januari 2025, 18:40:15 ---
--- Einde van citaat ---
Hoera voor de zoekrobots op zoek naar topinformatie ?
--- Einde van citaat ---
Dat kan er inderdaad wel mee te maken hebben, maar waarom was 2024 dan zo'n topjaar in vergelijking met de andere jaren.
Tik maar eens een plant uit ons domeingebied in google, en je belandt algauw op dit forum.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie