Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Crocus 2025

(1/205) > >>

Frankie Wulleman:
Om een rode kaart te ontlopen of uitsluiting op het forum te voorkomen heb ik dit keer alle regels in acht genomen en gewacht tot het klaar was om dit topic te starten. Nu, klaarder dan dit wordt het volgens mij vandaag niet meer.

Een eerste krokus maakt de lente nog niet, Crocus fleischeri probeert een poging te doen.

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 januari 2025, 09:17:45 ---Om een rode kaart te ontlopen of uitsluiting op het forum te voorkomen heb ik dit keer alle regels in acht genomen en gewacht tot het klaar was om dit topic te starten. Nu, klaarder dan dit wordt het volgens mij vandaag niet meer.

Een eerste krokus maakt de lente nog niet, Crocus fleischeri probeert een poging te doen.

--- Einde van citaat ---

Mooi te zien Frankie ,  de prille lente komt stilaan op gang , deze uitstekende krokus fleurt afvast deze grijze dagen op ! Toevallig of niet maar ik zet het nieuwe jaar ook in met deze Crocus fleischerii uit Chios !  _07 _08

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Danny Bonnez op  1 januari 2025, 10:18:08 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 januari 2025, 09:17:45 ---Om een rode kaart te ontlopen of uitsluiting op het forum te voorkomen heb ik dit keer alle regels in acht genomen en gewacht tot het klaar was om dit topic te starten. Nu, klaarder dan dit wordt het volgens mij vandaag niet meer.

--- Einde van citaat ---

Mooi te zien Frankie ,  de prille lente komt stilaan op gang , deze uitstekende krokus fleurt afvast deze grijze dagen op ! Toevallig of niet maar ik zet het nieuwe jaar ook in met deze Crocus fleischerii uit Chios !  _07 _08

--- Einde van citaat ---

Nog deze foto's van Crocus fleischerii Chios

Danny Bonnez:
Crocus leichtlinii bloeit hier al een tijdje en staat momenteel in hoofdbloei !

Danny Bonnez:
We gaan meteen goed van start en deze Crocus taseliensis begint er ook al aan !  3NJ

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie