Ook gestart met een nieuwe crevice tuin .....nog kaal omdat het te laat en warm werd voor te planten ....Alle commentaren en gedachten zijn welkom . Foto van een stukje van dit nieuw gedeelte .
Het gebruik van de verschillende gesteentes is helemaal niet storend en ook de vormgeving met de tegengestelde draairichtingen is niet verkeerd.
Het gebruik van het egale afstrooimiddel vind ik dan weer minder geslaagd omdat dit er meer 'gekunsteld' uitziet. Maar ik weet het, er is waarschijnlijk niets anders beschikbaar, alhoewel, je had misschien kunnen gebruik maken van die kleine blauwe 'schilfertjes' zoals ze die verkopen bij Portier bijvoorbeeld. De schilfertjes zijn allemaal verschillend in vorm waardoor het natuurlijker overkomt.
Een afstrooimiddel is vaak een probleem in onze rotstuinen omdat er vaak gegrepen wordt naar een egaal of homogeen mengsel met steentjes die er bijgevolg allemaal hetzelfde uitzien, waardoor het natuurlijke karakter wat verloren gaat. Het ziet er eigenlijk te proper uit.
Maar soit, dat is maar mijn mening natuurlijk. Als je er zelf tevreden over bent is dit al wat telt natuurlijk.