Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Dieren in de (rots)tuin

<< < (3/185) > >>

Pim Hols:

--- Citaat van: Jozef Lemmens op 26 maart 2010, 23:40:53 ---Pim, ik heb even gegoogled en er zijn wel meerdere programma's die dit kunnen. Bij de meeste kan je echter de bestandsgrootte niet instellen.
Misschien kun je deze proberen: http://www.easyresize.nl/pid/1, waar dit wel kan.

--- Einde van citaat ---

Ik heb het geprobeerd Jef. Prima programmaatje.
Bij deze alvast enkele resultaten. Nog zeer bedankt!

Frankie Wulleman:
Dat zijn schitterende saxifraga's, Pim, helemaal mijn ding, alleen staan ze niet onder de juiste topic, deze alpenwatersalamanders die ik vandaag ontdekte echter wel.

Pim Hols:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 maart 2010, 19:57:43 ---Dat zijn schitterende saxifraga's, Pim, helemaal mijn ding, alleen staan ze niet onder de juiste topic, deze alpenwatersalamanders die ik vandaag ontdekte echter wel.

--- Einde van citaat ---

Sorry Frankie, maar dat was met betrekking tot de vraag en het resultaat van het fotoverkleiningsprogrammaatje.

Bij deze dan; een prachtig bruin kikkertje.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Pim Hols op 27 maart 2010, 23:25:43 ---Bij deze dan; een prachtig bruin kikkertje.

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 27 maart 2010, 19:57:43 --- deze alpenwatersalamanders die ik vandaag ontdekte echter wel.

--- Einde van citaat ---

Prachtig om zien, ik ben echt kontent dat er ook voor dit onderwerp aandacht en interesse is :D
We hebben niet veel natuur meer en het is mooi dat we hem nog koesteren en promoten.

Freddy Van De Winckel:
Prachtig om zien deze rotstuinbezoekertjes.
Maar in mijn tuintje met vijver heb ik nog niet de eer gehad om veel bezoekertjes te mogen verwelkomen.
Af en toe wel eens een verdwaalde kikker en dat is het.
Af en toe speel ik wel eens met het idee om er eens vb. alpensalamanders in uit te zetten.
Heeft er iemand ervaring met zo een kunstmatige ingreep ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie