Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Dieren in de (rots)tuin

<< < (2/185) > >>

Kris De Raeymaeker:
Mooi om te zien Pim !
Ik heb er vandaag een zestal bemerkt in de vijver.
De eerste groene kikker is hier ook opgedoken vandaag.

Pim Hols:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 23 maart 2010, 22:11:05 ---Mooi om te zien Pim !
Ik heb er vandaag een zestal bemerkt in de vijver.
De eerste groene kikker is hier ook opgedoken vandaag.

--- Einde van citaat ---
Kikkers heb ik ook al gespot Chris. Het prettige van deze dieren is dat ze toch wat ongedierte zoals kleine naaktslakken enz. voor hun rekening nemen, meen ik.
Naaktslakken, kleine en grote, zijn de recente jaren steeds meer aanwezig. Ik zie nu soorten die ik voor 2 jaar terug niet waarnam.
Ik inspecteer elke avond enkele minuten de nodige plantjes op aanwezigheid van slakken om deze dan te verwijderen. Anders wordt er nog aardig wat plezier vergald door de vraatzucht van deze beestjes. Ik ben sowieso tegen slakkenkorrels, dus dan maar handmatig zoveel mogelijk opsporen.

Ik had nog een vraagje Chris. Wellicht dat jij een oplossing hebt. Ik wil vaker fotootjes plaatsen, maar ik krijg niet elke foto d.m.v. het programmaatje BD Sizer 3.3.3. aangepast als het ware. Alles staat ingesteld zoals hier op deze site geschreven stond.  Als ik op 'Run Now', gebeurt er wel wat, maar er wordt vaak (zelfs meest) geen foto in de betreffende map geplaatst.
Ik hoop dat je een advies hiervoor hebt, of een andere oplossing.

Alvast bedankt.

Jozef Lemmens:
Pim, ben je 100% zeker dat je de juiste map hebt aangeduid? Probeer eens met op het icoontje te klikken achteraan bij "output folder". Navigeer zo naar de juiste map.
Geeft dit enig verschil?

Pim Hols:
Bedankt voor je advies Jef,
Maar ik heb het net weer 5x getracht. Er wordt niets in betreffende map geplaatst. Het is wel jammer, want ik barst van de knappe fotootjes, maar ik kan ze even niet delen. Wellicht kan ik het programmaatje weer opnieuw installeren. Of een ander programmaatje down loaden.

Jozef Lemmens:
Pim, ik heb even gegoogled en er zijn wel meerdere programma's die dit kunnen. Bij de meeste kan je echter de bestandsgrootte niet instellen.
Misschien kun je deze proberen: http://www.easyresize.nl/pid/1, waar dit wel kan.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie