Nieuws > Verenigingsnieuws - VLAAMSE ROTSPLANTEN VERENIGING

Flora Cum Laude 2010 te Gent

(1/4) > >>

Kris De Raeymaeker:
Dit evenement is reeds uitgebreid aangekondigd op onze website.Onze vereniging was (eigenlijk moet ik zeggen "is" ,want ook morgen loopt dit gebeuren nog een dagje door)er aanwezig.
En met stijl !
Het tablet dat Jef en Freddy hebben opgebouwd zag er echt heel aantrekkelijk uit! Knap werk !
(zie ook mijn reactie op de website)

http://www.vrvforum.be/?p=535#comments

Ik heb wat foto's genomen en zal deze trachten te posten.Heeft er nog iemand foto's?

Jozef Lemmens:
Hierbij een paar foto's van de FloraCumLaude tentoonstelling.
Hartelijk dank aan Cathy & Jan, de andere leden die aanwezig waren met een planten collectie (schitterende planten trouwens) en alle bezoekers.
Ik probeer morgen meer foto's te plaatsen.

Kris De Raeymaeker:
Ook hier mijn impressies  .Te beginnen met de locatie die er ook mag zijn...

Kris De Raeymaeker:
Volgens de professor viel ook onze tablet met een "rotsplantencollectie" in de smaak bij de bezoekers.
Sommige bezoekers hebben volgens hem iedere plant apart gefotografeerd !
Op de eerste foto's zie je de bezoekers druk wijzen.
Uiteraard onze dankbetuigingen aan de aanleggers (Freddy en Jef) en aan de leveranciers van die collectie.
Volgens mijn info zijn dat dan Cathy&Jan en Jef     
Maar ook al die andere leden die planten leverden voor al die andere collecties die werden getoond.
De VRV mag fier terugblikken op dit evenement. :D

Luc Gilgemyn:
Schitterend werk Jef en Freddy - een prachtige publiciteit voor onze vereniging !

Ik was ook graag eens langs gelopen.. helaas, driewerf helaas...
Waarom zit die agenda in deze periode van't jaar ook altijd zo overvol ???  :'( :'(

Ook van mijn kant een dikke mersi aan Cathy en Jan en alle leden voor de geleverde planten !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie