Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

In de tuin bij Bé en Lida: de City Channel Garden

(1/19) > >>

Lida Lourens:
Stom verbaasd dat het is gelukt om de bovenstaande foto's geplaatst te krijgen, probeer ik het nog eens.
Indien het gelukt, heb ik nu de juiste methode met het juiste programma voor het plaatsen van mijn afbeeldingen onder de knie, dus hoedt U voor de volgende.

Johan Keulemans:
Altijd leuk als het lukt he Lida.

Mooie wintervaste bloem trouwens.
En die berg wegwerken, ben je ook even mee bezig. Maar wel goed als lichaambeweging.
De bezoekers zullen het zeker waarderen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Lida Lourens op  7 februari 2012, 22:02:47 ---Stom verbaasd dat het is gelukt om de bovenstaande foto's geplaatst te krijgen, probeer ik het nog eens.
Indien het gelukt, heb ik nu de juiste methode met het juiste programma voor het plaatsen van mijn afbeeldingen onder de knie, dus hoedt U voor de volgende.

--- Einde van citaat ---

Wij zeggen hier : "de aanhouder wint !" Lida . Goed voor mekaar gebracht en om in de sfeer te blijven : 'het ijs is nu gebroken ' 

Lida Lourens:
zomaar even een rondgang door de tuin.
foto 1: bloeiende sierkers met Azalia mollis
foto 2: het achterste gelegen stukje bostuin met hoge bomen.

Lida Lourens:
De mooiste tijd in de tuin is nu aangebroken. Alle Tulpen verwijderd en nu gaat de volledige aandacht uit naar de bloeiende bomen en struiken.
Hier de Cornus controversa 'Variegata' in vol ornaat.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie