Planten > Rotsplanten

Gebruik van tufsteen en de planten die er van houden in de rotstuin

<< < (593/600) > >>

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 maart 2024, 13:50:37 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 15 maart 2024, 13:44:06 ---Deze Hepatica is altijd prachtig! Kris, ik hoop dat je nog ergens reserve hebt uitgeplant, je weet nooit wat er kan gebeuren. Hier is de bloei niet zo intens, waarschijnlijk omdat hij meer schaduw heeft en er zo weinig zon is de laatste tijd.

--- Einde van citaat ---

Ik heb over 2 jaar een stukje afgehaald en in het peat/humusbed geplant Herman . Maar voorlopig bloeit hij daar bijna niet ...Ik heb er ook al eens een paar uitgedeeld aan vrienden en hoop dus dat hij op die manier veilig is voor de toekomst ...

--- Einde van citaat ---
Kris, als je stukken verplant is het normaal dat de bloei de eerste jaren wat minder is, dat heb ik ook ervaren met deze Hepatica.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 15 maart 2024, 15:00:14 ---Kris, als je stukken verplant is het normaal dat de bloei de eerste jaren wat minder is, dat heb ik ook ervaren met deze Hepatica.

--- Einde van citaat ---

Ja dat denk ik eigenlijk ook wel Herman ...in de vorige tuin ook al een keer mee gemaakt ...

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 maart 2024, 13:50:37 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 15 maart 2024, 13:44:06 ---Deze Hepatica is altijd prachtig! Kris, ik hoop dat je nog ergens reserve hebt uitgeplant, je weet nooit wat er kan gebeuren. Hier is de bloei niet zo intens, waarschijnlijk omdat hij meer schaduw heeft en er zo weinig zon is de laatste tijd.

--- Einde van citaat ---

Ik heb over 2 jaar een stukje afgehaald en in het peat/humusbed geplant Herman . Maar voorlopig bloeit hij daar bijna niet ...Ik heb er ook al eens een paar uitgedeeld aan vrienden en hoop dus dat hij op die manier veilig is voor de toekomst ...

--- Einde van citaat ---

Dat laatste denk ik wel Kris, op de laatste plantenverkoop kon ik nog drie stuks aan de man brengen en hier staan er ook nog wel enkele waarvan er straks eentje de tuin in gaat.
Hij doet het blijkbaar ook in de tuftuin uitstekend !

Kris De Raeymaeker:
nog wat overzichtjes ....

Kris De Raeymaeker:
Nog eentje om af te leren ....

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie