Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Iris 2024

<< < (2/45) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 13:08:22 ---Ja Kris, in de tuin doen die het hier nooit goed.  Deze is twee jaar geleden aangeschaft met 5 stuks en nu tel ik al een twaalftal bloemstengels.

--- Einde van citaat ---

Ja is hier ook ongeveer gelijkaardig Luc , al wil het wel goed lukken in vijvermandjes ....(die ik droog houd in de zomer )
Productieve cultivar in ieder geval , is ook ne keer plezant ....

Frankie Wulleman:
Amai, wat vroeg, Luc!

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  1 januari 2024, 20:21:00 ---Amai, wat vroeg, Luc!

--- Einde van citaat ---

De potten staan nochtans buiten, onbeschermd Frankie, ze hebben in elk geval genoeg water gekregen...

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 januari 2024, 13:11:06 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  1 januari 2024, 13:08:22 ---Ja Kris, in de tuin doen die het hier nooit goed.  Deze is twee jaar geleden aangeschaft met 5 stuks en nu tel ik al een twaalftal bloemstengels.

--- Einde van citaat ---

Ja is hier ook ongeveer gelijkaardig Luc , al wil het wel goed lukken in vijvermandjes ....(die ik droog houd in de zomer )
Productieve cultivar in ieder geval , is ook ne keer plezant ....

--- Einde van citaat ---

inderdaad Kris, het is wel eens anders...

Luc Scheldeman:
Er zijn er hier gisteren ook een groepje open gegaan, ooit verkregen met de naam "Blue Ice" wat helemaal verkeerd is.  Daardoor blijven ze onder de algemene naam Iris reticulata tot ik een passende cultivar naam vindt.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie