Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Ja , super mooi hé , heel bijzonder en is bezig zich te vermeerderen , ziet er goed uit Kris
Na krokuszondag komt krokusmaandag ja , het gaat heel snel ( eigenlijk te snel ) ........Een eerste vorm van Crocus gembosii die in pot gekweekt is .....
Na krokuszondag komt krokusmaandag ja , het gaat heel snel ( eigenlijk te snel ) ........
Nog een favoriet die in de startblokken zit ....
Citaat van: Danny Bonnez op 2 januari 2023, 17:09:01Na krokuszondag komt krokusmaandag ja , het gaat heel snel ( eigenlijk te snel ) ........Een eerste vorm van Crocus gembosii die in pot gekweekt is ..... Ook een juweeltje Danny ! Hummm ...denk dat ik die hier ook ergens moet hebben ....Van Janis ?
Ik denk aan Crocus concinnus , Kris , heel mooie soort !
Moeilijk om een mooiere Crocus (mijn mening uiteraard) te vinden om het jaar mee in te zetten dan Crocus fauseri die na Kerstmis in bloei is gekomen. Hij blijft maar bloemen bij naar boven sturen.
Eentje die er erg op gelijkt .....Stond ook in bloei op nieuwjaarsdag ....Crocus caricus ....
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 2 januari 2023, 17:07:58Nog een favoriet die in de startblokken zit .... Citaat van: Danny Bonnez op 2 januari 2023, 17:18:07Ik denk aan Crocus concinnus , Kris , heel mooie soort ! Voor de kenner kan ik het natuurlijk niet verbergen ....
Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 januari 2023, 09:54:52Moeilijk om een mooiere Crocus (mijn mening uiteraard) te vinden om het jaar mee in te zetten dan Crocus fauseri die na Kerstmis in bloei is gekomen. Hij blijft maar bloemen bij naar boven sturen.Eentje die er erg op gelijkt .....Stond ook in bloei op nieuwjaarsdag ....Crocus caricus ....