Planten > Rotsplanten
Gebruik van tufsteen en de planten die er van houden in de rotstuin
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 mei 2024, 10:46:14 ---
--- Citaat van: Thomas Eckert op 22 mei 2024, 11:57:41 ---Maar ik zou de blauwe soorten niet willen missen. Mijn Edraianthus pumilio (ZW Kroatiƫ) verrukt me elk jaar weer.
--- Einde van citaat ---
Oh zeer zeker !!! Prachtig exemplaar Thomas !! Hier zaaien ze zich rijkelijk uit in de tuf en moet ik af en toe wat weghalen ...
--- Einde van citaat ---
Hier is Edraianthus en zeer slechte doen dit jaar! Zelfs geen foto waard.
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Thomas Eckert op 22 mei 2024, 11:57:41 ---Maar ik zou de blauwe soorten niet willen missen. Mijn Edraianthus pumilio (ZW Kroatiƫ) verrukt me elk jaar weer.
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 25 mei 2024, 10:46:14 ---Oh zeer zeker !!! Prachtig exemplaar Thomas !! Hier zaaien ze zich rijkelijk uit in de tuf en moet ik af en toe wat weghalen ...
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 25 mei 2024, 23:45:16 ---Hier is Edraianthus en zeer slechte doen dit jaar! Zelfs geen foto waard.
--- Einde van citaat ---
Hier zeker geen grand-cru jaar Frankie maar toch ook nog acceptabel gezien het sombere weer van de laatste 8 maanden ....
Kris De Raeymaeker:
Wie niet waagt ...niet wint ....
Frankie Wulleman:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 mei 2024, 12:19:35 ---Wie niet waagt ...niet wint ....
--- Einde van citaat ---
Al een leuk resultaat, Kris. Is het A. cylindrica?
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 mei 2024, 12:19:35 ---Wie niet waagt ...niet wint ....
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 2 juni 2024, 23:17:06 ---Al een leuk resultaat, Kris. Is het A. cylindrica?
--- Einde van citaat ---
Gekocht als A. hirtella Frankie ....
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie