Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken
Cyclamen 2024
Kris De Raeymaeker:
Trouwens deze donkere coum stond er ook tussen ...
Mark Stolk:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 februari 2024, 10:43:54 ---Nog niet zo heel lang geleden was deze Cyclamen coum 'Porcelain' slechts mondjesmaat verkrijgbaar . Ondertussen gemeengoed , ze stonden gisteren in de verkoop van het arboretum. Niet met 1 maar met diverse kisten . En tegen een prikje kon ik deze ook niet laten staan ...
--- Einde van citaat ---
Prachtig zeg! Daar moet ik ook eens naar uitkijken
Herman Mylemans:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 februari 2024, 11:17:05 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 februari 2024, 10:43:54 ---Nog niet zo heel lang geleden was deze Cyclamen coum 'Porcelain' slechts mondjesmaat verkrijgbaar . Ondertussen gemeengoed , ze stonden gisteren in de verkoop van het arboretum. Niet met 1 maar met diverse kisten . En tegen een prikje kon ik deze ook niet laten staan ...
--- Einde van citaat ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 11 februari 2024, 11:00:15 ---Kris, die heb ik gisteren gemist. :'(
Ik had die daar niet verwacht, spijtig want die had ik ook wel meegenomen. In het vervolg minder uitleggen en beter uit de doppen kijken!
--- Einde van citaat ---
Oei , ik had hem meteen in de gaten Herman ...ik heb er ook geen erg in gehad om je dat te zeggen ...Ze vroegen er maar 3 euro voor .
--- Einde van citaat ---
Kris, ik zit nu in het arboretum, de Cyclamen stonden er nog. Ik heb er dan toch maar wat meegenomen. Al goed dat je een foto op het forum geplaatst had.
Kris De Raeymaeker:
--- Citaat van: Herman Mylemans op 12 februari 2024, 15:53:06 ---Kris, ik zit nu in het arboretum, de Cyclamen stonden er nog. Ik heb er dan toch maar wat meegenomen. Al goed dat je een foto op het forum geplaatst had.
--- Einde van citaat ---
((14 ((14 Ik ben blij voor je dat je hem nog op de kop hebt kunnen tikken Herman . Dit forum is er nog steeds om mekaar te helpen en beter te maken hè .....Ik vond het wel een markante vondst en dus waarom niet delen .
Herman Mylemans:
Cyclamen coum 'Porcelain'
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie