Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Azalea's en rhododendron

<< < (31/32) > >>

Herman Mylemans:
Rhododendron luteum

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 17 april 2024, 19:07:02 ---Rhododendron luteum

--- Einde van citaat ---

De ouderwetse azalea's (ik vertik het die rhododendron te noemen  -2( ) komen er ook aan.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 17 april 2024, 19:07:02 ---Rhododendron luteum

--- Einde van citaat ---

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 12:51:21 ---De ouderwetse azalea's (ik vertik het die rhododendron te noemen  -2( ) komen er ook aan.

--- Einde van citaat ---

Nog maar eens een voorbeeld dat ouderwets geen synoniem hoeft te zijn van saai ..... ((14

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 april 2024, 12:51:21 ---

--- Einde van citaat ---

De ouderwetse azalea's (ik vertik het die rhododendron te noemen  -2( ) komen er ook aan.

--- Einde van citaat ---

Geweldige plant, Luc!

Frankie Wulleman:
Van deze kleine rijk witbloeiende rhodo vind ik spijtig genoeg de naam nog niet terug. Kent iemand deze? Hij komt nog van bij Stopp, zo'n 10 jaar geleden. Hij wordt amper  15 cm hoog en groeit meer uit in de breedte. Ik vind hem onweerstaanbaar mooi en vormt een aardige combinatie met euh...dinges...die bekende Abies. Kom nu ook niet op de naam.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie