Nieuws > Nieuw forumlid?

Voorstellen

(1/3) > >>

Gertjan Pols:
Hallo allemaal,

Op mijn speurtocht op het web naar informatie over Helleborussen, kwam ik op dit forum terecht. Erg veel informatie over tuinieren. Alles op een behulpzame en vriendelijke manier. Dit ben ik helaas op ander fora wel anders gewend (gaan niet over planten ;-) )

Ik ben werkzaam in de agrarische sector, maar nooit de mogelijkheid gehad om zelf iets met planten te gaan doen. Mijn liefde voor Helleborus is al een oude en nu eindelijk heb ik de beschikking over een prachtige volkstuin waar ik me helemaal uit kan leven. De eerste 2 planten staan al, maar daar komt deze winter vast veel meer uitbreiding bij. En er is zeker belangstelling voor andere mooi planten en bolgewassen.

Groet
Gertjan Pols

Kris De Raeymaeker:
Van harte welkom Gertjan ! Je gaat de Helleborussen hier zeker tegen komen want ook bij ons zijn er de nodige fans aan boord....
We willen ten gepaste tijde graag mee een blik werpen in je tuin!
Hopelijk zal je hier je gading veder vinden .

Luc Gilgemyn:
Ook van mij een warme welkom op ons Forum op deze koude winteravond, Gertjan !  ;)
Elke nieuwkomer is hier meer dan welkom om met ons onze planteninteresses te delen !
Hopelijk vind je hier je gading - we kijken graag uit naar je bijdragen !  ((13

Bert Stegeman:
Ook van mij een warm welkom Gert Jan.
Vraag maar raak er zit heel veel informatie hier.
En iedereen weet wel iets hier. ((12

Cor van Kapel:
Ook namens mij, als vertegenwoordiger van de NRV, heel hartelijk welkom op dit forum. Je had de NRV-website en Facebook ook al gevonden zag ik, nou dan stijg je direct weer een aantal treden in aanzien.

--- Citaat van: Bert Stegeman op  3 december 2013, 21:29:48 ---Vraag maar raak er zit heel veel informatie hier.
En iedereen weet wel iets hier.

--- Einde van citaat ---
Ja, soms komt er geen zinnig woord uit ))8 ))8, dus je bent gewaarschuwt, ze hebben je zo in het ootje genomen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie