Nieuws > Nieuw forumlid?

Even voorstellen!

(1/5) > >>

Martijn Emsbroek:
Hallo mede rotsplantenvereniging liefhebbers,

Ik ben Martijn en nieuw hier op dit forum. Ik woon in Nederland in Overijssel. Ik ben reeds zes jaar actief met rotsplanten en heb dit forum via de NRV ontdekt.

Zes jaar geleden ben ik begonnen met de aanleg van een rotstuin, deze wordt ieder jaar uitgebreidt, en wordt ieder jaar mooier.

Ik hoop op dit forum wijzer te worden en veel informatie uit te kunnen wisselen over deze boeiende hobby!

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Martijn Emsbroek op  6 maart 2015, 20:38:48 ---Hallo mede rotsplantenvereniging liefhebbers,

Ik ben Martijn en nieuw hier op dit forum. Ik woon in Nederland in Overijssel. Ik ben reeds zes jaar actief met rotsplanten en heb dit forum via de NRV ontdekt.

Zes jaar geleden ben ik begonnen met de aanleg van een rotstuin, deze wordt ieder jaar uitgebreidt, en wordt ieder jaar mooier.

Ik hoop op dit forum wijzer te worden en veel informatie uit te kunnen wisselen over deze boeiende hobby!

--- Einde van citaat ---

Welkom Martijn,  _07

Frankie Wulleman:
Van harte welkom op dit forum, Martijn. Je zal hier ongetwijfeld wel je gading vinden. Laat niet na om vooral ook foto's te posten van uw tuin.

Ruben Billiet:
Welkom Martijn! Ik kijk er naar uit foto's te zien van je rotstuin!  ((12 ((12

Bert Stegeman:
Vanuit Bladel (brabant)
ook hartelijk welkom.
Het is wat Frankie zegt post er gretig op los.
vragen mag altijd er zitten hier veel rotsplantfanaten die echt heel veel weten.
maar veel is hier ook terug te vinden.
veel plezier

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie