Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Printemps dans la douce France

(1/68) > >>

Frankie Wulleman:
Nu het tuinseizoen er voor een groot gedeelte opzit, kijk ik met enige weemoed terug naar het prille voorjaar. Toen had ik het geluk om in het begin van april te gaan proeven van het voorjaar in het zuiden van Frankrijk. Aan die trip heb ik niks dan goede herinneringen. Mooi weer, mooie natuur, leuke planten, lekkere Franse croissants en een verblijf volledig buiten het toeristisch seizoen zijn daar de oorzaak van.

Indien er nog enige interesse is op dit forum voor zo'n avontuur, kan hier een ruime of beperkte fotoreeks neergezet worden. Bij voldoende 'likes' kan daar over nagedacht worden. Een reisverslag neerpoten vergt immers enige tijd en energie.

Gerrit Eijkelenboom:
Natuurlijk, altijd leuk, ik hoop dat je nog wat orchideeën hebt gevonden, al lijkt me het er te vroeg voor.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 13 augustus 2017, 21:55:51 ---Nu het tuinseizoen er voor een groot gedeelte opzit, kijk ik met enige weemoed terug naar het prille voorjaar. Toen had ik het geluk om in het begin van april te gaan proeven van het voorjaar in het zuiden van Frankrijk. Aan die trip heb ik niks dan goede herinneringen. Mooi weer, mooie natuur, leuke planten, lekkere Franse croissants en een verblijf volledig buiten het toeristisch seizoen zijn daar de oorzaak van.

Indien er nog enige interesse is op dit forum voor zo'n avontuur, kan hier een ruime of beperkte fotoreeks neergezet worden. Bij voldoende 'likes' kan daar over nagedacht worden. Een reisverslag neerpoten vergt immers enige tijd en energie.

--- Einde van citaat ---

Wat een overbodige vraag Frankie !  Natuurlijk zullen wij met alle plezier een croissantje delen met je !  --15

Danny Bonnez:
Zoals je wel weet kijk ik met heel veel interesse uit naar uw avonturen in Zuid-Frankrijk , Frankie !!!

Bert Stegeman:
Frankie
ben ook net terug uit Frankrijk (Chamonix) heb mijn bergschoenen (wandelschoenen) net opgeborgen maar ik haal ze graag uit de kast.
Al moet ik wel nieuwe kopen deze zijn versleten.
Maar voor deze wandeling moeten ze nog wel even mee gaan.
dus wandel ik mee.
alvast enkele extra likes ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14 ((14

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie