Nieuws > Weetjes en nieuws bij onze noorderburen: de NRV

Luuk Vermeer

(1/2) > >>

Bart Moerland:
Er is een nieuws up-date op www.nrvwebsite.nl over Luuk Vermeer
https://www.nrvwebsite.nl/nieuws/luuk-vermeer.html

Luc Gilgemyn:
Heel droevig nieuws, zij het niet volledig onverwacht, Luuk leverde immers al lange jaren een moedige en pijnlijke strijd tegen zijn vreselijke ziekte.

Namens de Vlaamse Rotsplanten Vereniging en mezelf bieden wij ons oprecht medeleven aan bij dit overlijden aan de familie en vrienden van Luuk.  Ook aan de NRV die een hooggewaardeerd medewerker van het eerste uur verliest.

Bert Stegeman:
inderdaad Luc een groot man die we gaan missen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 januari 2021, 10:36:23 ---Heel droevig nieuws, zij het niet volledig onverwacht, Luuk leverde immers al lange jaren een moedige en pijnlijke strijd tegen zijn vreselijke ziekte.
Namens de Vlaamse Rotsplanten Vereniging en mezelf bieden wij ons oprecht medeleven aan bij dit overlijden aan de familie en vrienden van Luuk.  Ook aan de NRV die een hooggewaardeerd medewerker van het eerste uur verliest.

--- Einde van citaat ---

Een schitterende mens die veel te vroeg van ons heen is gegaan ...een groot talent en zijn foto's bijvoorbeeld zullen voor eeuwig blijven beklijven .Iemand die heel veel heeft betekend voor de NRV en onze hobby . Sterkte aan zijn familie !   

Frankie Wulleman:
Ik wist dat Luuk ernstig ziek was, maar toch komt dit nieuws een beetje onverwacht voor mij.

Luuk is voor mij van groot belang geweest in deze hobby. Zijn talloze, interessante artikels in FA zijn voor mij een belangrijke leidraad geweest om de natuur, en in het bijzonder de alpen te ontdekken. Veel mooie plekjes en bijzondere planten heb ik door hem kunnen ontdekken en fotograferen in de natuur.

De talloze, uitmuntende foto's van plant en dier, te zien op facebook en in FA  hebben me jaren lang verbijsterd. Wat kon die man heerlijke beelden vastleggen. OngeĆ«venaard bijna zelfs zou ik durven zeggen.

Zeer spijtig dat deze goede ziel zo vroeg heen gegaan is. Een man om nooit te vergeten. RIP Luuk!
Sterkte aan de NRV en zijn familie voor dit grote verlies.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie